וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום: "מדליית זהב לישראל בסקי"

25.1.2006 / 16:28

זה החלום הרטוב של מיכאל רנג'ין, הישראלי הראשון שייצג אותנו באולימפיידת החורף, שתתקיים בחודש הבא בטורינו, איטליה

מיכאל רנג'ין, בעל מדליית זהב באליפות הסקי של סלובקיה (לפני שנתיים) ובעל מדליית כסף באליפות הסקי של פולין, שמארגן איגוד הסקי העולמי, יליד אוקראינה ומתגורר בכפר סבא, עלה לארץ לפני ארבע וחצי שנים ומאז מתאמן בהתאחדות הסקי בישראל כדי לייצג את המדינה בענף סקי השלג באולימפיידת החורף שתפתח ב – 10 בפברואר 2006 בטורינו, איטליה.

מיכאל, החל לעסוק בסקי כבר בגיל שלוש, אביו ולדמיר מאמן סקי בכיר אימן בעבר את נבחרת אוקריאנה והחל ללמד את מיכאל הפעוט.
בגיל 13 החל מיכאל בלימוד מקצועי והשתתף בתחרויות. עם עלייתו ארצה הצטרף להתאחדות הסקי בישראל שסייעה לו בקבלת תמיכה מגופי הספורט בישראל מעמד מוכר של ספורטאי.

מיכאל מתחרה בקטגוריית הסלאלום. בקטגורייה זו, המתחרה גולש במהירויות כשהמטרה היא לעבור בין שערים בלי להחסיר אפילו שער אחד. בסלאלום רגיל, המורד הוא של 150 מ' והגולש עובר 55 שערים לפחות במהירות של 50 קמ"ש לערך. סלאלום ענק, הוא ירידה במורד של כ –450 מ' ומעבר של 44 שערים במהירות של 90 קמ"ש.

מיכאל מתחיל את האימונים השכם בבוקר בקור עז של כמה מעלות מתחת לאפס. הוא מתאמן בעיקר באוסטריה ובאיטליה, ובימים אלו הוא שוהה באירופה באימונים אחרונים לקראת האולימפידה הנערכת כל ארבע שנים.

יו"ר התאחדות הסקי בישראל, אברהם לסט, מאמין ש"השתתפותו של מיכאל רנג'ין באולמפיידת החורף באיטליה, תקדם את ענף הסקי בארץ ואולי תמשוך ילדים וצעירים לעסוק בענף ספורט זה".

"הישראלים גילו בעשור האחרון את עולם הסקי ומדי חורף כ – 30,000 – 40,000 ישראלים נוסעים לחופשות סקי בחו"ל, בינהם גם משפחות שמצרפות את הילדים לחופשה, ואלו לומדים מהר לגלוש. חלק מההורים מוכנים להמשיך ולהשקיע בילדיהם ולתמוך בהם בהמשך האימונים בארץ, הכוללים מאמן אישי בחרמון ותירגולים שונים. עם המון כוח רצון וחלום, אנחנו יכולים יום אחד לגדל ביננו את הגולשים הבולטים בעולם, שיתחרו בהצלחה בתחרויות השונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully