וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטון מכינה מחליף לבן חיים

25.1.2006 / 15:35

בלם לה קורוניה, סזאר, קרוב לחתימה בקבוצה. אדגר דוידס נפצע, רדנאפ רודף אחרי קרינובק, ההתאחדות חוקרת והארטסון לא פורש

רשת "סקיי" דיוחחה היום (רביעי) כי בולטון וונדררס, קבוצתו של טל בן חיים, קרובה להחתמת בלם לה קורוניה, סזאר.

"העברתו של סזאר לבולטון קרובה מאוד", צוטט דובר לה קורוניה בעניינו של הבלם בן ה-28 שזוכה העונה למעט דקות משחק.

יתכן ובולטון מכינה את הקרקע לעזיבתו הצפויה של טל בן חיים בקיץ הקרוב, בו הביעו עניין בין היתר צ'לסי, טוטנהאם ופורטסמות'. גם לאציו האיטלקית וליברפול חשבו לרכוש את הבלם הספרדי אך נראה כי הטרוטרס הם אלה שיזכו בשירותיו.

דוידס פצוע

קשר טוטנהאם ההולנדי אדגר דוידס סדק את רגלו במשחק הליגה האחרון מול אסטון וילה. "לאדגר יש סדק ברגל כך שיכול להיות שהוא יעדר בשבוע הבא, אבל הוא בחור קשוח ואני מאמין שהוא יחלים במהרה. בדרך כלל לוקח מספר שבועות להחלים מפציעה כזו אבל עם אדגר זה יהיה אחרת", אמר עליו מאמנו מרטין יול.

מסעות הארי בגרמניה

מנג'ר פומפי, הארי רדנאפ, טס לגרמניה על מנת לנסות ולהחתים את קשר לברקוזן, יאצק קרינובק. הפולני שלא זוכה לראות הרבה הרכב ב"ביי ארנה", רוצה לחזור לשחק כמו שצריך לפני המונדיאל הקרוב.

די לשחיתות

ההתאחדות האנגלית בכדורגל מעבירה הילוך בתהליך הניקוי והטיהור של שמה ושם הליגה האנגלית. פרשות שחיתות בין סוכנים ומועדונים שנחשפו, כמו דברים שאמר סוון גוראן אריקסון ל'ניוז אוף דה וורלד" בפרשת השייח הסעודי, גרמו להתאחדות להיאבק בתופעה. אבל זה לא הולך להיות כל כך פשוט. "מותר לנו במסגרת החוק לחקור את המועדונים בליגה ועובדיהם", אמר נציג ההתאחדות. "אבל אין לנו סמכות לחקור סוכני שחקנים ואנשים שבאים מבחוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הארטסון לא פורש

חלוץ סלטיק, ג'ון הארטסון, הכחיש שמועות על פרישה בשנה הבאה, ואמר שהוא גם לא פוסל לחזור לשחק כשיגיע הזמן בסוונסה, הקבוצה הווילסית בה התחיל את הקריירה. "אני לגמרי מאושר בסלטיק", אמר הארטסון. "המועדון תמיד התנהג איתי ברמה הגבוהה ביותר ומעולם לא חשבתי על עזיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully