וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט שוב משנה את דעתו: "אלך לכל קבוצה"

25.1.2006 / 7:25

אחרי שסוכנו טען כי אינו רוצה לעבור לסקרמנטו, נפגש ארטסט עם הנהלת הפייסרס וטען" אני רק רוצה לחזור לשחק". מנסים להחיות את הטרייד

רון ארטסט הוא בחור צפוי ביותר. צפוי בכמה שהוא לא צפוי. אחרי שביקש טרייד מאינדיאנה, התחרט, שלחו אותו לסקרמנטו, טען דרך סוכנו שהוא לא מעוניין לעבור לקינגס, כעת הגיע פרק נוסף בו רון-רון טוען כי אין לו שום התנגדות לטרייד.

"זו הייתה פגישה טובה", אמר ארטסט לעיתון האינדיניאפוליס סטאר. "הם ינסו להעביר את הטרייד הזה. כרגע אין שום דבר". בהמשך הוא הכחיש את הדברים שאמר סוכנו על כך שאינו רוצה לעבור לסקרמנטו. "אני אלך לכל מקום", הסביר המשוגע. "אני רק רוצה לחזור לשחק כדורסל".

לפני כן, עשו האינדיאנה פייסרס כותרות פעמיים. קודם כל, נתחיל מהסוף, היה ההפסד המביש לקליבלנד קאבלירס - 96:66, במה שנראה כנקודת השפל של הקבוצה העונה. מעט לפני כן, נראה היה כי הטרייד של הפורוורד המתוסבך, שלא משחק כבר שישה שבועות, לסקרמנטו התבטל לאחר שזה הבהיר שזה לא מקום שהוא מעוניין לעבור אליו.

"רון ארטסט לא רוצה להיות בסקרמנטו", אמר חד משמעית הסוכן שלו מארק ברלשטיין. "כדי שרון יוכל לתת את המיטב שלו הוא צריך להיות במקום שמתאים לו, במקום שבו המשפחה שלו תוכל להיות מאושרת. לדעתו סקרמנטו אינו מקום שכזה".

"מצד שני, ארטסט מחויב למשחק הכדורסל, ואם הטרייד הזה ייצא לפועל, הוא ישחק עבור קבוצתו החדשה ללא שום קשר לרגשות שלו בנושא", סיכם.

קודם לכן סיכמו הפייסרס עם הקינגס על טרייד של ארטסט בעד פז'ה סטויאקוביץ', הממורמר בפני עצמו. "נראה שסקרמנטו קיבלה 'רגליים קרות'", אמר סוכנו של סטויאקוביץ', דייויד באומן, "הקינגס שמעו הצהרות מארטסט שאינו רוצה להגיע ומיהרו לסגת".

ארטסט עצמו הכחיש כי אינו רוצה לעבור: "אני רק רוצה לדבר עם ההנהלה של הקבוצה אליה אני עובר. אני מוכן לשבת כל העונה בחוץ אם זה מה שייצא", אבל ההצהרה של דוני וולש, מראשי הפייסרס, לא השתמעה לשני פנים: "כפי שאמרתי בעבר, עד שאין דיל סגור, אין דיל בכלל". השחקן וסוכנו, מרק סטיבנס, צפויים להיפגש עם הנהלת הפייסרס היום (רביעי). הסוכן עצמו חלק על דברי השחקן: "רון לא רצה לשחק בסקרמנטו מקודם והוא לא מעוניין לשחק בה כעת. אבל הוא אוהב את משחק הכדורסל ומחויב אליו. בכל קבוצה שאליה יעבור ייתן הכל מעצמו".

ביטול הדיל בעייתי לא רק כלפי ארטסט. "אין לי מושג איך הם מצפים כעת מפז'ה לחזור ולשחק עבור הקינגס", אמר באומן. סטויאקוביץ' הוסיף: "הצורה שבה התייחסו אליי מאכזבת ומעליבה. אני מרגיש שנהגו בי בחוסר כבוד בצורה בה נודע לי על הטרייד. תודה לאל שיש פה טלוויזיות. נכון שזה רק עסק, אני מבין את זה, אבל מן הראוי היה לספר לי על זה בצורה מכובדת יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully