וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנים לך תיקח

25.1.2006 / 13:49

אמנם זה לא כזה פשוט, אבל לדוידנקו היו הזדמנויות לברוח לפדרר בהפסד 6:4, 3:6, 7:6, 7:6. גם קיפר, קלייסטרס ומאורסמו ממשיכות

לניקולאי דוידנקו המדורג 5 בטורניר, היתה היום (רביעי) הזדמנות להדיח את רוג'ר פדרר ולהעפיל לחצי גמר אליפות אוסטרליה. פדרר היה רחוק מהכושר המלא שלו, אבל גם ביום כזה פדרר ידע להישאר על הרגליים, לא להילחץ ולעשות את העבודה ב-4:6, 6:3, 6:7, 6:7.

הרוסי נכנס טוב למשחק אבל נכנע לשבירה אחת של השווייצרי שלקח את המערכה 4:6. במערכה השניה דוידנקו צבר ביטחון ושבר פעמיים בדרך ל-3:6. כולם ידעו שהמערכה השלישית היא זו שתקבע את הכיוון אליו המשחק יילך, ודוידנקו פיספס את ההזדמנות לנתב אותו לכיוון שלו. במצב של 5:6 לטובת הרוסי החמיץ דוידנקו אפשרות שבירה והמשחק הלך לשובר שוויון. פדרר ביצע בצורה לא אופיינית 4 טעויות לא מחויבות ודוידנקו עלה ליתרון 3:6 ומצב נוח לקחת את המערכה. לדוידנקו היו 3 נקודות מערכה אבל טעויות טפשיות של חוסר ריכוז החזירו את פדרר למשחק, ולמשחקון עצמו אותו הוא לקח בסופו של דבר 6:7.

המערכה הרביעית המשיכה ללכת צמוד, ולפדרר היתה נקודת שבירה ונקודת משחק אחת במצב של 5:6, אבל דוידנקו חזר בגבורה ונשאר על הרגליים. בשובר השוויון פדרר פתח פער 2:5, הרוסי הצליח לחזור ל-5:6 אבל פדרר כבר לא החמיץ את ההזדמנות וניצח, 5:7.

פדרר יפגוש בחצי הגמר את ניקולס קיפר. קיפר הגרמני, המדורג 21 בטורניר, עלה לחצי הגמר, לא לפני שכל נוזלי גופו נשתו בקשית על ידי סבסטיאן גרוז'אן הצרפתי, המדורג ארבעה שלבים מתחתיו. קיפר ניצח לבסוף, אחרי קרב מתיש שארך 4:48 שעות - 3:6, 6:0, 4:6, 7:6 (7-1), 6:8.

קיפר המותש נשאל בסיום כיצד יתכונן לחצי הגמר, ואמר: "מי מתכונן, למי יש זמן?" הוא שמר על חוש הומור כשנשאל את מי יעדיף בחצי הגמר, את פדרר או ניקולאי דוידנקו והגיב: "אני אקח את פדרר ב-99 אחוז מהפעמים".

קלייסטרס עשתה סוף לקאמבק של הינגיס

קים קלייסטרס, הבלגית המדורגת 2, עמלה קשות מול מרטינה הינגיס אבל ניצחה - 3:6, 6:2, 4:6. בהתחלה זה נראה מבטיח, כשקלייסטרס ניצחה 3:6 קל. אבל במערכה השניה הראתה הינגיס שהקאמבק שלה רציני. היא נהנתה מתמיכת הקהל, שברה את חבטות יריבתה ולא הראתה רגשי נחיתות עם 2:6 מרשים. במערכה השלישית שברה קלייסטרס ועלתה ל-1:3, הינגיס שברה חזרה, הישוותה ל-3:3, אבל מייד במשחקון הבא שברה הבלגית. הינגיס עוד הצילה שתי נקודות משחק בפיגור 5:3, אבל במשחקון הבא ניצחה קלייסטרס על האפס ולקחה את המערכה 4:6.

"היה נחמד לחזור ולשחק נגד הינגיס, אחרי כל כך הרבה זמן", אמרה קלייסטרס, לה זהו חצי הגמר הרביעי בקריירה באוסטרליה.

ההופעה הדומיננטית של הימים האחרונים שייכת לאמלי מאורסמו. הצרפתיה המדורגת 3 עבדה הרבה, הרבה פחות קשה מקיפר, ורמסה את השוייצרית פאטי שניידר (7) בהופעה דומיננטית - 3:6, 0:6.

בחצי הגמר השני יפגשו ז'וסטין הנין ארדן ומריה שראפובה. את היום ינעל המפגש בין המדורג 1, פדרר, לרוסי המדורג 5, ניקולאי דוידנקו.

ברבע גמר הזוגות ניצחו האחים המדורגים 1, מייק ובוב בריאן, את הצ'כי יאן הרניש והקרואטי איבו קרלוביץ' - 3:6, 6:3, 1:6. בין הנשים עלו לגמר הסיניות ג'י זנג וזי יאנג (12), שגברו על היפנית שינובו אסאגו והסלובקית קטרינה סרבוטניק (9) - 2:6, 6:7 (2-7).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully