וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט עובר לסקרמנטו בתמורה לסטויאקוביץ'

24.1.2006 / 22:31

אחרי כחודש וחצי בחוץ, יוכל הפורוורד המתוסבך לחזור סוף סוף למגרשים. בכך הסתיימו חמש שנים סוערות באינדיאנה פייסרס

אינדיאנה החליטה סוף סוף לאן היא רוצה להעביר את הפורוורד הבעייתי שלה רון ארטסט - לסקרמנטו. הפייסרס סיכמו עם הקינגס שבתמורה יקבלו את הפורוורד פז'ה סטויאקוביץ'. כזכור, ארטסט הדהים את המועדון כשהודיע בראיון לעיתון מקומי שהוא לא רוצה לשחק יותר עבור המאמן ריק קרלייל ורוצה לעבור למקום אחר כדי להשתחרר מהצל שמטילה עליו המהומה ההיא בפאלאס שבדטרויט, שבעקבותה הושעה אשתקד לשיא של 73 משחקים.

אחרי התקרית בעונה שעברה, היו לאינדי הרבה הצעות עבורו, אך הם האמינו בו ובחרו לתת לו הזדמנות נוספת. אולם, אחרי אותו ראיון לא הייתה מבחינתם דרך חזרה, וזאת למרות שמאוחר יותר ארטסט חזר בו מהצהרותיו. בחמש העונות שלו באינדיאנה, ארטסט גם הספיק להשתתף במשחק האולסטאר פעם אחת ולזכות בתואר שחקן ההגנה של הליגה ב-2003/4.

פז'ה, לעומת זאת, מציג יכולת מאכזבת בשנתיים האחרונות, והודיע לא מכבר כי הוא מעוניין לעזוב את המועדון, ואם לא יעבור בטרייד ינצל פרצה בחוזהו כדי להשתחרר בקיץ. הסרבי מביא לפייסרס יכולת קליעה מבחוץ וכוח התקפי שלו הם זקוקים, אך בנוסף ישנה מזוודה של סימני שאלה בנוגע ליכולותיו ההגנתיות, לחוסן המנטלי שלו, והאם הוא מסוגל לצאת מהתקופה השחורה הארוכה אליה נקלע. העונה הוא קולע 16.5 נקודות ב-40 אחוזים מהשדה אחרי שלפני שתי עונות השיג 24.3 נקודות בממוצע ב-48 אחוזים. קרלייל הוא מאמן בעל אוריינטציה הגנתית, וכעת נותר לראות איזו זהות תקבל הקבוצה בהתחשב בעובדה שישנם לא מעט שחקנים בסגל אשר ידועים בעיקר בזכות ההתקפה שלהם (אחד מהם אתם אולי מכירים - שאראס) ובהתחשב במאזן הרעוע של 19:21. ידוע שקורי מגטי מהקליפרס היה קרוב להגיע לאינדי בתמורה לרון-רון, אולם לאחר שחלה החמרה בפציעה שלו, החליט לארי בירד, הג'נרל מנג'ר של הפייסרס, ללכת בכיוון שונה.

מהצד השני, גם הקינגס נמצאים במשבר זהות חמור, ויהיה מעניין לראות את ההשתלבות של פצצת האנדרנלין ארטסט תחת המאמן הנינוח ריק אדלמן והסגל השבע שמשחק עבורו. אם הקינגס לא יצליחו להתאושש מהעונה הנוראה שפוקדת אותם (23:17), ארטסט עלול לשחזר את ימיו בשיקגו, אז היו לו התפרצויות אלימות בעקבות התסכול הרב מההפסדים. מצד שני, ההתפרצויות האלימות לא הפסיקו גם כאשר הפייסרס ניצחו, ולכן מדובר בסיכון גדול מצד הג'נרל מנג'ר של סקרמנטו ג'ף פיטרי. סגנון המשחק של המלכים הוא התקפי במובהק, וסביר להניח שארטסט (19.4, 4.9 ריבאונדים ו-2.6 חטיפות) ייתן להם מימד הגנתי בנוסף לחופש ההתקפי שלו הוא מייחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully