וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ניצחה בטוטו, אלון עצבני על יאמר

24.1.2006 / 17:55

רבע שעה הספיקה לנתניה כדי להבקיע שלושה שערים ולגבור 1:3 על מכבי פ"ת בגביע הטוטו. אשר אלון: "יאמר פוגע בנתניה"

במשחק השלמה חסר חשיבות מהמחזור השישי של גביע הטוטו, הצליחה מכבי נתניה לנצח 1:3 את מכבי פ"ת בזכות פתיחה מהממת של המשחק. שלומי אדרי הרעיד את הרשת של הלוזונים כבר אחרי 2 דקות, וחמש דקות מאוחר יותר אבודו אוקוצ'ה, הרכש החדש של עטר, כבש את שערו הראשון במדים הצהובים-שחורים. בדקה ה-15 נפסקה בעיטת עונשין מ-11 לזכותם שת הנתנייתים, ואדרי השלים צמד אישי ויתרון 0:3 מדהים. רוביל סרסור החזיר בפנדל משלו בדקה ה-23, ואחרי 4 שערים מהירים המשחק נרגע והרשתות הפסיקו לנוע.

"יאמר פוגע במכבי נתניה"

"דניאל יאמר הוא עדיין לא הבעלים של הקבוצה ולא יכול לנהל שיחות כאלה", כך אמר היום (שלישי) אשר אלון, בעליה של מכבי נתניה, בעקבות הפרסום אמש ב"חדשות הספורט" לפיו אייל ברקוביץ' יהיה מנג'ר העל של הקבוצה בעונה הבאה.

כזכור, ל"חדשות הספורט" נודע שברקוביץ' ככל הנראה לא ישחק בעונה הבאה אבל בהחלט מתכוון להיכנס לתפקיד של מנג'ר על. הסיכום הוא שכל ההחלטות המקצועיות יהיו בידיים של ברקוביץ' החל ממינוי המאמן ועד לקביעת השחקנים.

אלון קיבל שיחה מיאמר, שהכחיש לדבריו כל דבר מעבר לדיבורים כלליים שהיו בינו לבין ברקוביץ'. אלון גם שלח עקיצה לעבר יאמר כשאמר: "כל הדיבורים האלה הם לא במקום, יאמר צריך להבין שדיבורים כאלה פוגעים בקבוצה ובמאבק ההישארות שלה בליגה".

אמש עוד אמר יאמר לאתר ספורט 5: "את הפגישה עם ברקוביץ' אני יזמתי, דיברנו על האפשרות שהוא יגיע אלינו לנתניה והוא אמר לי שברגע שאני אחתום יהיה על מה לדבר ושבמידה והוא יחליט מה קורה איתו בעונה הבאה, אנחנו נהיה האופציה הראשונה שלו".

"אני רוצה לקחת אותו גם לצוות הניהולי של הקבוצה כשיפרוש ממשחק פעיל אבל אני מוגבל מלדבר על דברים כי אני לא חתום עוד באופן רשמי. אני מאוד רוצה את ברקוביץ' וכבר הייתי מחתים אותו אם הייתי הבעלים", הוסיף יאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully