וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ילארדיניו הוא שחקן השנה באוסקר האיטלקי

24.1.2006 / 12:21

יובנטוס גרפה חמישה פרסי כדורגל שמבוססים על הצבעה של כדורגלני הליגה. די קאניו הושעה ונקנס בעקבות הצדעת מועל יד

מוליכת הסירייה A גרפה חמישה פרסי "אוסקר" של הכדורגל האיטלקי, שמבוסס על הצבעות של כדורגלני הליגה. זלאטן איברהימוביץ' זכה בשני פרסים עבור השחקן הזר הטוב ביותר והשחקן האהוב. "לזכות בפרסים זה תמיד נחמד, ובמיוחד כשזה מגיע השחקנים עצמם", אמר.

חבריו ליובה, ג'יאנלואיג'י בופון ופאביו קנבארו, נבחרו לשוער ולמגן הטוב ביותר. פאביו קאפלו קיבל את תואר המאמן הטוב ביותר. לגברת הזקנה יש יתרון 8 נקודות על פני אינטר בפסגת הטבלה. התואר החשוב היחידי שלא הגיע לטורינו לקח אלברטו ג'ילארדינו, שקיבל את השחקן הטוב ביותר בליגה. השופט פיירלואיג'י קולינה, שפרש בתחילת העונה, קיבל את תואר השופט הטוב ביותר.


חדשות נוספות מאיטליה:

* עושה רושם שסאגת ההצדעה במועל יד של שחקן לאציו פאולו די קאניו מגיעה לסיומה. ההתאחדות האיטלקית העמידה את החלוץ הפשיסטי (אבל לא גזען) והשעתה אותו למשחק אחד, כמו גם הנחיתה עליו קנס של 10 אלפים יורו. כזכור, די קאניו ניסה להרגיז את אוהדי ליבורנו, שמזוהים עם השמאל, כאשר הצדיע במועל יד בהפסד 2:1 בחודש דצמבר.

* מעמדו של מאמן פאלרמו לואיג'י דל-נרי מתערער אחרי התבוסה 3:0 לאינטר, שגרם לנשיא מאוריציו זמפראני לתקוף במילים קשות את הגנת קבוצתו. המועמדים להחליפו: אלברטו זקרוני, ובפה פאפאדופולו.

* מאמן לצ'ה, סילביו באלדיני, שהגיע למועדון רק בספטמבר וחתם על חוזה לשנתיים, פוטר לאחר רצף של שישה משחקים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully