וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן התעלף - וקיבל טכנית

24.1.2006 / 10:03

טום פנדרס ממכללת יוסטון צנח לקרקע, השופטים חשבו שהוא מוחה - ושרקו נגדו. הבעיה היא שגם לאחר שהבינו שהתעלף, לא ביטלו את העבירה

81 הנקודות של קובי בריאנט וההעפלה של הפיטסבורג סטילרס והסיאטל סיהוקס לסופרבול שימשו כגולת הכותרת ליום שני בארה"ב, אבל הסיפור הבא היה קטן רק במעט.

הכל החל לקראת סיום המחצית הראשונה בין קבוצת המכללות של יוסטון לאלבמה-בירמינגהם (79:82 לאלבמה) בוצעה עבירה על שחקן יו.איי.בי, וון מוקומבו. באותו רגע כרע מאמן יוסטון, טום פנדרס, על הברכיים. השופטים סברו שהמאמן מוחה כך על השריקה ופסקו נגדו עבירה טכנית. אבל הוא לא קם, ולאחר מכן התברר שהתעלף.

פנדרס, הסובל ממחלת לב, פונה לחדר ההלבשה עם מסיכת חמצן אבל התאושש, לשמחת כולם, וחזר לאמן לאחר מכן. העניין הוא, שהשופטים החליטו לא לבטל את העבירה הטכנית ושלחו את שחקני יו.איי.בי. אל הקו. קארלדל ג'ונסון קלע את שתי זריקות העונשין שנפסקו בעקבות השריקה.

ההחלטה גרמה לביקורת קשה בחטיבת יו.אס.איי, בה משחקות המכללות. "זוהי הפעלת שיקול דעת לא נכון", הודה סגן נשיא החטיבה, כריס וולארד, "ואנחנו עוד נראה מה לעשות בנדון". המנהל הספורטיבי של מכללת יוסטון, דייב מגארד, אמר: "אנו מעריכים את הליגה על כך שהטילה את האחריות על השריקה המבישה הזאת על השופטים".

ופנדרס עצמו? הוא בכלל לא ידע שהוא קיבל טכנית עד אחרי סיום המשחק. "זוהי החלטה מטופשת", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully