וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון יעזוב בתום המונדיאל, יפוצה ב-3 מיליון ליש"ט

24.1.2006 / 16:16

התאחדות הכדורגל האנגלית לא סולחת למנג'ר השבדי על פרשת השיחה המזויפת עם השיח'. הווארד ווילקינסון: "אני בהלם ומאוכזב"

מנג'ר נבחרת אנגליה, סוון יוראן אריקסון, יעזוב את תפקידו בתום המונדיאל בגרמניה, כך הודיעה ביום שני בערב ההתאחדות האנגלית. הרקע לעזיבתו של אריקסון הוא כאמור ה"תרגיל", בו נתפס המנג'ר השבדי מנהל כביכול מו"מ עם שייח מנסיכויות הנפט. ההתבטאויות של אריקסון בעניין, לא הוסיפו לו בנושא הזה.

בהודעה שמסר אריקסון עצמו לתקשורת האנגלית נאמר: "אני שמח שהשחקנים נותנים בי אמון ומרוצה שהגענו להסכמה". חבילת הפיצויים של השבדי תהיה בשווי 3 מיליו ליש"ט.

שלל תגובות לעזיבה הצפויה מגיעות היום (שלישי) מכל הכיוונים, כאשר יש המגנים את אריקסון ויש שלא מתרגשים.

"העבודה שלו הייתה להעפיל לאליפות אירופה ולמונדיאל, והוא עשה זאת", אומר דון הוו, לשעבר בכיר בהתאחדות האנגלית. "מה שכן, הוא עשה כמה דברים מוזרים ולא הייתה לו תוכנית גיבוי. זה לא קריטי שהוא הודיע כבר עכשיו שיעזוב בסוף הטורניר, עבדו תחתיי שלושה מאמנים לאומיים, רון גרינווד, בובי רובסון וטדי ונבלס, וכולם אמרו לפני טורניר חשוב שלא ימשיכו אחר כך. זה לא ימנע מהשחקנים להתאמץ, הם יקשיבו לבוס".

הווארד ווילקינסון, כיום יו"ר איגוד המנג'רים האנגלים, רואה את הדברים אחרת. "אני מאוד מאוכזב, אני בהלם", אמר. "יש לנו כיום את הסיכוי הטוב ביותר לזכות במונדיאל מאז 1966 ואריקסון עשה עבודה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully