וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרנבל של ריו

22.1.2006 / 19:53

נגיחה גדולה של פרדיננד בדקה ה-90 העניקה למנצ'סטר 0:1 גדול על ליברפול. צ'לסי-צ'רלטון 1:1, איבוד נקודות ראשון בבית לאלופה

המשחק המרכזי של המחזור ה-23 באנגליה הפגיש את מנצ'סטר יונייטד וליברפול באולד טראפורד, ובדיוק כשנראה היה שהתיקו של צ'רלטון בסטמפורד ברידג' יגנוב לאדומים את ההצגה, הגיע ריו פרדיננד והבקיע שער ניצחו דרמטי בדקה ה-90 וקטע את רצף 16 המשחקים ללא הפסד של סטיבן ג'רארד ושות', ופתח פער של 4 נקודות בקרב על המקום השני. ולמרות הכל, איבוד הנקודות הראשון של צ'לסי בבית הוא גם כותרת בפני עצמו.

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:1

90 דקות חיכו האוהדים באולד טראפורד עד שהבלם ריו פרדיננד התרומם להגבהה ונגח מצוין פנימה, כאשר חוזה מנואל ריינה לא יכול להושיע ורק נוגע בכדור בדרכו אל הרשת ובדרכו ל-0:1 גדול ליונייטד על יריבתה המרה.

השנאה והיריבות בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד היא דבר שרומן אברמוביץ' לא יכול לקנות. אוהדי ליברפול ידועים ברחבי העולם בזכות ביצועם ל"עולם לא תצעדי לבד", וגם ה"גלורי גלורי מאן יונייטד" של אוהדי היונייטד זכה למקום של כבוד, אבל השירים הטובים ביותר הם אלו שנובעים מהשנאה ההיסטורית בין הקבוצות. והנה, החגיגות הלילה יהיו במנצ'סטר, למרות שעל האליפות אף אחד כבר לא חולם שם.

צ'לסי - צ'רלטון 1:1

איידור גודיונסן העלה את הבלוז ל-0:1 בדקה ה-19 בדרך למה שנראה כמו עוד ניצחון קליל של מוריניו וחבריו, אבל מרכוס בנט מצא את עצמו לבד ברחבה ונגח מעל פיטר צ'ך את השיוויון כשניצל טעות נדירה בהגנה של האלופה האנגלית. בדקות האחרונות היו הזדמנויות לשתי הקבוצות, כאשר צ'לסי נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של ריקארדו קראבליו בדקה ה-81 ונפסל לה שער בנבדל מפוקפק ביותר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully