וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנאברו מתרחק מאינטר

22.1.2006 / 23:06

בלם יובנטוס הבקיע צמד נדיר, הפך פיגור לניצחון 1:2 על אמפולי והחזיר את הפער ל-8 נקודות. מילאן הביסה את סיינה 0:3

הערב (ראשון) יושלם המחזור ה-21 בסירייה A האיטלקית במשחק בין פיורנטינה למסינה (21:30). אתמול אינטר הביסה 0:3 את פאלרמו, בעוד לאציו וקליארי סיימו בתיקו 1:1. הכחולים-שחורים התקרבו כדי 5 נקודות מיובנטוס, אבל צמד של פאביו קנבארו נתן לגברת הזקנה ניצחון 1:2 על אמפולי שהחזיר את היתרון בפסגה ל-8. מילאן לא התקשתה לנצח 0:3 בסיינה.

יובנטוס - אמפולי 1:2

סרג'יו ברנרדו אלמירון הפתיע את הצופים המעטים בדלה אלפי כשהעלה את קבוצתו, עם המאמן החדש לואיג'י קאניי, ליתרון כבר בדקה השלישית. פאביו קנבארו הישווה כעבור רבע שעה, והבקיע את השני שלו בדקה ה-77 כדי להעניק ניצחון יקר לשחורים-לבנים. לפני ההפסד הגיעו קצת חדשות טובות לאמפולי, כאשר נשיאה מאוריציו זמפארני הודיע כי קשר קייבו פראנקו סמיולי יצטרף למועדון.

סיינה - מילאן 3:0

לפני המשחק קרלו אנצ'לוטי, שנדמה שהכסא שלו רועד כבר יותר משנה, אמר כי הבעיות של הרוסונרי אינן פסיכולוגיות אלא דווקא פיזיות. את גמר ליגת האלופות האחרון הוא כנראה שכח. לדידו, יש לקבוצה איכויות רבות, אבל לעיתים הן מתקשות לבוא לידי ביטוי בגלל נחיתות פיזית. מול סיינה זו לא הייתה בעיה כאשר קאקא הבקיע צמד (12 ו-84) ואנדריי שבצ'נקו הוסיף אחד (69).

שאר המשחקים

אודינזה - רומא 4:1

בדקה ה-23 נותרו המארחים בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של ג'יאמפיירו פינזי. 5 דקות לסיום המחצית, אלסנדרו מאנצ'יני העלה את רומא ל-0:1 מפנדל. דנילה דה רוסי כבש את השני לרומא בדקה ה-62, אבל אנטוניו די נטאלה צימק כעבור 4 דקות. מאנצ'יני הוסיף את השני שלו בדקה ה-75 והעלה ל-1:3, כאשר כריסטיאן קייבו דייק בפנדל נוסף לרומא בדקה ה-79 וקבע את תוצאת המשחק.


פארמה - קייבו 1:2

אמאורי קרבאליו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-26, אבל מרקו רוסי הישווה לקראת סיום המחצית הראשונה. בדקה ה-80 הורחק שוער קייבו אלברטו פונטאנה בגלל עבירה ברחבה. פאביו סימפליסו דייק בפנדל וקבע את תוצאת המשחק. המשחק המשיך להיות סוער בדקות האחרונות כאשר כובש השער הראשון לפארמה, מרקו רוסי וגם המאמן ברטה הורחקו.


ליבורנו - טרביזו 1:1

רג'ינאלדו העלה את טרביזו ליתרון מוקדם בדקה השביעית. בדקה ה-76 נותרה טרביזו בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של גוסטבו לזארטי. כעבור 10 דקות כבש גלאנטה את שער השיוויון לקבוצתו של רוברטו דונאדוני.


אסקולי - לצ'ה 0:2

המארחים עלו ליתרון בדקה החמישית משער של מרקו פראנטה. סאשה ביילנוביץ' כבש את השער השני בדקה ה-37. בדקה ה-63 הורחק כריסטיאנו דל גרוסו מאסקולי בצהוב שני, אבל זה לא עזר ללצ'ה.


רג'ינה - סמפדוריה 1:2

קרלוס פארדס כבש את השער הראשון לרג'ינה בדקה השביעית. עד סוף המחצית הראשונה זה היה משעמם יחסית, אבל האקשן האמיתי הגיע בתוספת הזמן שלה. זה התחיל בשער שיוויון של ויטלי קוטוזוב לסמפדוריה ונגמר בשער ניצחון של ניקולה אמורוסו. במחצית השניה לא הובקעו שערים.


פיורנטינה - מסינה 0:2
לוקה טוני העלה את מאזנו ל-20 שערים העונה, אחרי שכבש צמד בדקות 45 ו-73. פיורנטינה נותרה במקום הרביעיבמרחק 3 נקודות מהשלישית מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully