וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ר על לניוקאסל?

22.1.2006 / 16:23

אם סונס לא יתפטר, יו"ר ניוקאסל שוקל למנות מאמן מעליו. עוד חלוץ יקר לווסטהאם, סולשיאר ימשיך ביונייטד, ירידה ברווחים לגלייזר

הפסדה של ניוקאסל אתמול (שבת) 1:0 לבלקבורן מערער את מעמדו של מנג'ר הקבוצה, גרהאם סונס. עתידו של סונס ייקבע ביומיים הקרובים, כשיו"ר הקבוצה, פרדי שפרד, מקווה שהמאמן יתפטר ובכך יחסוך לקבוצה את עלות שכרו (שמוערך בחמישה מיליון ליש"ט לעונה). אם סונס יסרב להתפטר, שפרד שוקל להנחית מעליו מנהל מקצועי שיפקח עליו.

פרגוסון רוצה את סולשיאר

מנצ'סטר הבטיחה לסולשיאר חוזה חדש בקבוצה אם יוכיח שאכן התאושש מהפציעה בברכו. החלוץ הנורבגי בן ה-32, אהוב היציעים באולד טראפורד, חזר למגרשים אחרי שנה וחצי ללא משחק, ושותף בשלושה משחקים מאז חג המולד. החוזה שלו מסתיים בתום העונה. "דיברתי על זה עם המנכ"ל דייוויד גיל", אמר המנג'ר אלכס פרגוסון, "ואם הוא ימשיך בהתאוששותו הוא ימשיך ללא ספק. הוא לא החמיץ אימון מאז שחזר".

עוד במנצ'סטר יונייטד, המועדון מדווח על ירידה ברווח התפעולי בשנה שהסתיימה ביוני 2005. הקבוצה הרוויחה 46 מיליון ליש"ט, ירידה של 12.3 מיליון מ-12 החודשים הקודמים. דייוויד גיל טוען כי ההפרש נובע מירידה בהכנסות מטלוויזיה. "זו הייתה שנה רווחית למועדון, ועל אף הירידה, לבעלים מלקולם גלייזר אין תלונות".

אשטון עבר לווסטהאם בסכום שיא

חדשות רעות לסיכוייו של יניב קטן להשתלב בהרכב קבוצתו החדשה: חלוץ נוסף עבר לווסטהאם. דין אשטון, חלוצה של נוריץ' מהליגה הראשונה ונבחרת אנגליה הצעירה, עבר לפטישים תמורת 7.25 מיליון ליש"ט, בסכום שנחשב לשיא מועדון בווסטהאם.

אלן פארדיו מאוד רצה את החלוץ בקבוצה, מה שהוביל את ההנהלה לשלם את הסכום הגבוה. מנכ"ל הקבוצה פול אולדרידג' מסר כי "החלוץ המוכשר בן ה-22 יכול להוות את השלד לעתיד טוב יותר של הקבוצה, ואנחנו בונים עליו למשך שנים ארוכות". ואף מילה על קטן.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully