וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחויות חדשות בסאגת אריקסון

22.1.2006 / 13:21

מאמן אנגליה אמר ל"שיח'" ששלוש קבוצות בפרמיירליג נגועות בשחיתות ושפרגוסון היה צריך לפרוש כבר ב-1999. סקולארי מחכה בפינה

סאגת אריקסון ו"ניוז אוף דה וורלד" רחוקה מלהסתיים. לאחר שנציגו של מאמן אנגליה הודיע שאריקסון עומד לתבוע את הצהובון, היום (ראשון) פורסם בעיתון שאריקסון סיפר לשיח' המתחזה כי שלוש קבוצות מהפרמיירליג הן נגועות בשחיתות בכל הנוגע לתשלומים העסקאות העברת שחקנים.

העיתון לא ציין את שמותיהן של הקבוצות שאליהן התייחס אריקסון, אך סיפק רמזים שונים בקשר לזהותן. האשמות אלה מצטרפות לדברים דומים שאמר מאמן לוטון, מייק ניואל.

ההתאחדות האנגלית הגיבה לדברים שפורסמו ואמרה שתחכה כשבוע עד שתחליט אם לפתוח בחקירה. אחד מחברי ההתאחדות ביקר את אריקסון ואמר שהוא "נאיבי" ו"לא דיסקרטי". "אבל האם הוא האדם הנכון לקחת את אנגליה למונדיאל?", שאל, "אם תשאל את השחקנים, הם יגידו לך שכן".

עוד פרסם היום ה"ניוז אוף דה וורלד" כי אריקסון סיפר ל"שיח'" שפרגוסון עשה טעות שלא פרש ממנצ'סטר יונייטד אחרי הזכייה בגביע ב-1999. "הוא היה צריך להגיד כבר אז 'תודה רבה, להתראות'", אמר אריקסון.

סקולארי רוצה את אנגליה

אחד שמגלה עניין גדול בפרשה הוא פיליפו סקולארי, מאמן אלופת העולם ברזיל לשעבר ונבחרת פורטוגל בהווה, שאמר כי הוא ישמח לקחת את מקומו של אריקסון כמאמן הנבחרת האנגלית. סקולארי היה זה שהדיח עם ברזיל את האנגלים מהמונדיאל ב-2002 ועם פורטוגל ביורו 2004. הברזילאי הודיע בעבר שהוא יפרוש מתפקידו כמאמן פורטוגל בתום המונדיאל, ושהנבחרת האנגלית היא האופציה המועדפת מבחינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully