וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנב מבגדאטיס

22.1.2006 / 7:43

טוב, ממש לא גנב. הקפריסאי העולה הדיח את אנדי רודיק מאוסטרליה, אחרי ניצחון מוצדק בארבע מערכות. ניצחון לדבנפורט והנין ארדן

אחרי האכזבה באליפות ארה"ב הפתוחה, אנדי רודיק קיווה לפצות את עצמו לפחות בהעפלה לשלבים הגבוהים באליפות אוסטרליה הפתוחה. אלא שרודיק, המדורג 2 בטורניר, שרד בדיוק שלושה שלבים, כשבשמינית הגמר הוא פגש את הקפריסאי הכריש בן ה-20, מרכוס בגדאטיס.

אחרי שלייטון יואיט הודח ביום חמישי, הגיע תורו של רודיק, שנכנע לבגדאטיס, המדורג 54 בעולם, הבוקר (ראשון) בארבע מערכות - 4:6, 6:1, 3:6, 4:6. למעט המערכה השניה, הקפריסאי שלט במומנטום לכל אורך המשחק, כשהוא נעזר בתמיכתם של כ-200 אוהדים בני ארצו ביציע.

"לא ביצעתי טעויות", אמר בגדאטיס המאושר, "אני מאוד שמח אבל עכשיו צריך להתכונן למשחק הבא. היו לי תומכים ביציע והאווירה פה הייתה מדהימה. הקהל אוהב אנדרדוגס ואני באתי כאחד וקיבלתי את מלוא התמיכה. אני עכשיו שואף להמשיך קדימה. המשימה שלי לא הושלמה".

מי שלא נכשל במשימת ההעפלה הוא הארגנטינאי דויד נלבנדיאן, המדורג 4. נלבנדיאן עבר את טומי רוברדו, הספרדי המדורג 16, בארבע מערכות - 3:6, 0:6, 6:2, 2:6.

הצרפתי הותיק פבריס סאנטורו משחק את טורניר הגראנד סלאם ה-54 שלו. זה לא מפריע לו להמשיך לנצח, כשהקורבן הפעם היה הספרדי המדורג 11, דויד פרר, אותו הכניע סאנטורו בשלוש מערכות חלקות - 4:6, 5:7, 5:7.

אין בעייה לבכירות

בשלושת משחקי הנשים לא נרשמה הפתעה מיוחדת בסיבוב הרביעי, כשלינדזי דבנפורט, ז'וסטון הנין ארדן ונאדיה פטרובה העפילו לרבע הגמר בלי לשמוט מערכה.

דבנפורט, האמריקאית המדורגת 1, הכניעה את הרוסיה המדורגת 14, סווטלנה קוזנייצובה - 2:6, 4:6. הנין ארדן הבלגית (8) עברה את הספרדיה וירג'יניה רואנו פסקואל 0:6, 3:6 והרוסיה נאדיה פטרובה, המדורגת 6, ניצחה את בת ארצה יילנה וסנינה 3:6, 1:6.

בין הזוגות ניצחו האחים האמריקאים, בוב ומייק ברייאן, המדורגים 1 בטורניר, את המדורגים 14, האוסטרלי ג'ורדן קר והאמריקאי טראוויס פארוט - 2:6, 5:7.

מאריה שראפובה, המדורגת 4, לא קיבלה קרב מהמדורגת 17, הסלובקית דניאלה הנטוחובה, וניצחה - 4:6, 4:6, כדי להעפיל אף היא לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully