וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא תהיה המשכיות לא עשינו כלום"

21.1.2006 / 19:08

אחרי 5 הפסדים רצופים, הצליחו מכבי פ"ת וגיא לוזון לנצח 0:2 את נצרת עילית משערים של גולן ואדרי. טועמה הצטיין, סולימאן הורחק

מכבי פ"ת הגיעה למשחק הביתי מול נצרת עילית אחרי 5 הפסדי ליגה, כשהיא ממוקמת מתחת לקו האדום.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הצליח עומר גולן לשחרר את כל הלחץ מהחזה של גיא לוזון, כשכבש בדקה ה-67, רבע שעה אחרי שנצרת עילית מצאה את עצמה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של אשרף סולימאן.

סלים טועמה, המצטיין במגרש, מצא את כפיר אדרי עשר דקות לסיום וסידר לו את השער השני, שחתם את תוצאת המשחק ונתן למכבי פ"ת מעט אוויר לנשימה בהמשך המאבק על הכבוד, ועל ההישרדות.

מהלך המשחק

דקה 3: קרן של סלים טועמה. דוברובין מתרומם ונוגח החוצה.

דקה 50: סטניסלב דוברובין בועט מ-8 מטרים כדור שפוגע בקורה.

דקה 51: אשרף סולימאן סופג כרטיס צהוב שני ומורחק מהמגרש.


דקה 67: גול! עומר גולן קיבל כדור ברחבה, ובעט חזק לפינה הרחוקה, 0:1 פ"ת.

דקה 79: גול! סלים טועמה מוצא במסירת עומק מצוינת את כפיר אדרי, שכובש מול אושרי לוי. 0:2 פ"ת.

הרכבים:

מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון; נאור פסר, סולי צמח, קאלדיירה, סלים טועמה, כפיר אדרי; עומר גולן.

נצרת-עילית: אושרי לוי; אבישי ז'אנו, קובי נכטיילר, אלירן אלקיים, אייל בן-עמי; אורן זיתוני, חיים בנון, אשרף סולימאן, שחר סימנטוב; זולטאן פולופ (ישראלביץ 60), איתי שכטר.

לוזון: "השבועות האחרונים היו לא קלים" (שרון קשב, ספורט 5)

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון: "יכול להיות שהביקור בכותל עזר, היום התגבשנו. ברגעים מסויימים חזרנו להיות מכבי פתח תקווה של השנה שעברה, אבל צריכה להיות לזה המשכיות ואם לא תהיה המשכיות אז לא עשינו כלום. השבועות האחרונים היו לא קלים. לא רק לי אלא לכל הקבוצה. אנשים שלא מסוגלים לעמוד בלחצים של הרגעים הפחות טובים אין להם שום מקום בספורט".

איתי שכטר: "שבוע הבא יש לנו מלחמת עולם בבית מול בית"ר ירושלים. התחושה הכללית אצל השחקנים פחות טובה. הפסדנו למכבי נתניה, למכבי חיפה ולמכבי פתח תקוה ואנחנו בתקופה פחות טובה. אנחנו דואגים מאוד, דאגנו גם לפני המשחק וגם אחרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully