וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במאבק לאירופה מה שחשוב זו התוצאה"

21.1.2006 / 19:05

גם עזורי יודע שבית"ר שיחקה לא טוב. פנדל מפוקפק של ברק יצחקי בדקה ה-87, נתן לפרננדז 0:1 על כפ"ס ומקום שני

כשלואיס פרננדז הפסיד בחיפה עם 0:3 ביזארי, התרעם הרחוב לנוכח דרכו של המאמן הצרפתי. אחר כך הגיע ניצחון משכנע בטדי על מכבי פ"ת, שהרגיע את הרוחות ורמז שאולי פרננדז פשוט צריך קצת זמן.

אבל אם להיות כנים, חייבים להודות שבשני משחקי התיקו האחרונים של בית"ר בסכנין ובבלומפילד מול הפועל ת"א, האימפריה של ארקדי משחקת כדורגל די משעמם וחסר ברק. ההוכחה הסופית הגיעה הערב (שבת) עם התצוגה הלא משכנעת מול האחרונה מכפ"ס, ששיחקה לכל אורך המשחק ללא רגשי נחיתות.

רק פנדל מפוקפק אותו בעט יצחקי פנימה, נתן לפרננדז ניצחון שני והעלה אותו, למרות הכל, למקום השני. פרננדז אמור להמריא מחר לצרפת, כנראה כדי לנהל מו"מ עם חלוץ. אולי אם יהיה לו חלוץ אמיתי, משהו יתחיל להתעורר בקבוצה שלו.

מהלך המשחק

דקה 5: אבי כנפו הגיע להגבהה של בו לוז אבל נגח מקרוב לידיים של קורנפיין.

דקה 33: אבובקרי בוחן את קורנפיין, והשוער במקום.

דקה 35: אבי איבגי יוצא לכדור ולא מבין את אלון חלפון, ברוכיאן מגלגל מול שער ריק לרוחב השער והחוצה.

דקה 60: בן לוז משכיב שני שחקנים ובועט חזק מחוץ לרחבה, קורנפיין קולט.

דקה 87: גול! ברק יצחקי פרץ לרחבה וספק הוכשל מאחור. פרוסט שרק לנקודה הלבנה, ויצחקי בעצמו בעט את הפנדל פנימה. 0:1 בית"ר ירושלים.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; תומר חליבה, תומר בן-יוסף, דוד אמסלם, יואב זיו; אבירם ברוכיאן (אפק 57), מזואה אנסומבו, מאור מליקסון (בן שושן 77), ג'רום לרואה; ליאור אסולין (יצחקי 57), ג'ף טוטואנה.

הפועל כפ"ס: אבי אבגי; אייל משומר, אלון חלפון, דוגאלס דה-סילבה, מוחמד כבהה; יעוזה אבובקרי, אביחי ידין, שלו מנשה (תאודוריקה 79); אבי כנפו, בן לוז (גיא דיין 77), סמואל יבואה (ראיוביץ' 74).

עזורי: "עוד חודש לא נזכור איך ניצחנו"

אלישע לוי: "פעם אחר פעם זה חוזר על עצמו, בצד שלנו זה לא יקרה. לקחת החלטה כזו בדקה כזו זה לא לעניין. אני גאה בשחקנים שלי ששיחקו כדורגל יוצא מן הכלל, אני לא חושב שבית"ר היו צריכים את העזרה של הקהל. אנחנו מגיעים למצבים טובים ולא מבקיעים. הקבוצה שלנו השתדרגה והיו דברים כבר בכדורגל".

גיא עזורי: "מה שחשוב זו התוצאה הסופית, למרות שלא שיחקנו טוב. מגיעות לכפ"ס כל המחמאות, אבל במאבק לאירופה מה שחשוב זו התוצאה. עוד חודש או חודשיים לא נזכור איך ניצחנו, וזה מה שחשוב בכדורגל. הדרך חשובה, אבל אם היינו מפסידים מה היו שואלים אותי? לקחנו את הנקודות, יש מה לשפר, אבל עדיף לשפר כשאתה במקום השני ולא ברביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully