וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי כאן. שוב

24.1.2006 / 16:12

אחרי שכולם כבר הספידו אותם, מלמיליאן והכח בדרך לליגת העל, אחרי שניצחו 1:2 בעכו, במשחק השלמה מהמחזור ה-17 והתקרבו כדי 6 נקודות מהרצליה, שגברה 0:1 על ירושלים

במשחק המרכזי של המחזור ה-18 בליגה הלאומית ניצחה המוליכה מכבי הרצליה 0:1 את הפועל ירושלים בצורה דרמטית, כאשר פיטר אמולה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-89 ונתן להרצליינים פער של 9 נקודות בטבלה. הפועל באר שבע נתנה חומר למחשבה למי שהספיד אותה, אחרי שניצחה 1:2 באשקלון ועלתה למקום הרביעי. ובמשחק השלמה מהמחזור ה-17 הצליחה הכח/עמידר ר"ג לגבור 1:2 בחוץ על הפועל עכו והתברגו במקום השני.

הפועל עכו - הכח עמידר ר"ג 2:1

מור גולן העלה את האורחים ליתרון ראשון בדקה ה-27, ולאחר שקובי חסן השווה בדקה ה-67 בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, דודי ליברמן ענה בפנדל משלו בדקה ה-77 כדי להבטיח את הניצחון החשוב. כעת הפער מהרצליה עומד על 6 נקודות.


הפועל אשקלון - הפועל באר שבע 2:1

למרות הציפיות הנמוכות, עלו מרקו בלבול והפועל באר שבע באופן למקום השלישי בלאומית, אחרי ניצחון 1:2 באשקלון. החלוץ הסרבי דרקו ג'וקיץ' כבש צמד בדקות 28 ו-32, המארחת הצליחה רק לצמק משער של אורן זוהר (62).


מכבי הרצליה - הפועל ירושלים 0:1

בהפועל ירושלים דיברו הרבה לפני המשחק והאמינו באמונה שלמה שהם יכולים להפתיע את המוליכה ולהתקרב לצמרת, אולם אז הגיע פיטר אמולה בדקה ה-89 ונגח את שער הניצחון הדרמטי. אחרי השער הורחקו אמולה ומוטי אוחיון, כשטיבי טיבי יצא באדום 10 דקות קודם לכן.


מכבי ב"ש - הפועל עכו 1:0

הפועל עכו הצליחה לכבוש 5 דקות לסיום מרגלי אושרי גיטה, ולחזור הביתה עם ניצחון 0:1 בב"ש על מכבי המקומית.

שני משחקים נערכו ביום שישי. ניצחונה של הכח העלה אותה למקום השני על חשבון הפועל חיפה, ותוצאת התיקו בין ראשון לציון לרמת השרון השאיר את שתיהן במאבקי התחתית.


הכח עמידר רמת גן - הפועל חיפה 1:2 (מהמחזור ה-18)

יוסי רוזן כבש את הראשון מבעיטת עונשין בדקה ה-35, וקבע 0:1 להכח. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה השוותה חיפה משער של עידן בלסטרה נגח פנימה מחמישה מטרים - 1:1.

דקה בתוך המחצית השנייה חזר היתרון לחניכיו של אורי מלמיליאן, שוב משער של יוסי רוזן, שהשלים צמד וקבבע את תוצאת המשחק, 1:2. שחקן הכח אילן צרפתי הורחק בדקה ה-65.


רמת-השרון - ראשון-לציון 2:2

תוצאת התיקו בין שתי הקבוצות לא עזרה להן להגיע לאזור הבטוח ושתיהן עדיין קרובות לקו האדום, אך רמת השרון יכולה לצאת מעודדת כיוון שכבר הייתה בפיגור 2:0, אך הצליחה להשוות בתוך 13 דקות במחצית השנייה.

בדקה השביעית עידן שום העלה את האורחים ל-0:1. בדקה ה-11 ברק ורד קבע 0:2. בדקה ה-45 חזרה רמת-השרון למשחק, כששי גריב כבש וצימק ל-2:1. בדקה ה-58 השוותה רמת השרון משער של שי גריב - 2:2.

ראשון לציון, שלה זה המשחק השביעי ברציפות ללא הפסד, מרוחקת כעת רק שלוש נקודות מהקו האדום. רמת השרון רחוקה בשתי נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully