וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הו, קרוליינה

20.1.2006 / 15:47

עוד ניצחון להוריקנס, 3:4 על האיילנדרס. אוטאווה נכנעה לאנהיים בפנדלים, ונקובר ניצחה את בפאלו ול.א. את אטלנטה במשחק רב שערים

ראשית, כדי שתדעו שאנו קשובים לכל קוראינו, החלטנו להרים ידיים ולהיכנע. אנו מצדיקים את כל אלה שלא רוצים לראות ולא רוצים לקרוא יותר על הוקי. מעתה לא יהיה יותר הוקי קרח באתר, חוץ מידיעה ביום, עם תוצאות, כובשים והיילייטס. לכן, אנו מודיעים שזו תהיה ידיעת הוקי אחרונה להיום, ומחר תהיה ידיעת הוקי אחרונה למחר ומחרתיים אחת אחרונה למחרתיים וכו' וכו'.

ועכשיו: לידיעת המשחקים האחרונה להיום


קרוליינה - איילנדרס 3:4

שער של קווין אדאמס מפאק מקרי שפגע במחבטו העניק להוריקנס יתרון בשליש השני, עליו שמרו גם בשלישי כדי לצבור ניצחון מספר 32 העונה. אחריו הוסיף אריק סטאאל שער, ה-30 שלו העונה. קאם וורד רשם ניצחון שלישי ברציפות בשער קרוליינה, ועשה זאת בזכות עם 36 עצירות.


פילדלפיה - בוסטון 5:2

הפסד ביתי מאכזב לפליירס, שנכנעו להופעה ענקית של הרוקי טים תומאס בשער הברוינס. תומאס רשם 35 עצירות ונעזר בשליש שני נפלא של חבריו, שכבשו ממחבטיהם של פטריס ברג'רון, מרקו סטרום וטראוויס גרין, בשערו השני במשחק. שער מספר 32 לסיימון גאנייה בפילדלפיה.


וושינגטון - סט. לואיס 4:4 (1:2 לקפיטלס בפנדלים)

רק בסיבוב הרביעי בשוט אאוט הוכרע המשחק, כשמאט פטינגר הבקיע ונתן לקפיטלס רצף של שלושה נצחונות, הראשון שלהם מזה שלוש שנים (מה שאומר כמה הם טובים...) שער ואסיסט לאלכסנדר אובצ'קין התותח-על, מאזן זהה לדין מק'אמונד מהבלוז.

הסנאטורס נכנעים בבית

אוטאווה - אנהיים 3:3 (0:1 למייטי דאקס בפנדלים)

כריס קוניץ היה גיבור המשחק, כשהיה היחיד שהכניע את דומיניק האשק והעניק ניצחון לאורחים מאנהיים. האשק היה מצוין במהלך המשחק, כשרשם 36 עצירות. טימו סלאני כבש אחד ובישל אחר עבור המייטי דאקס, קוניץ ומרצ'אנט הבקיעו את השניים האחרים, כולם בשליש השני. דני היטלי הישווה בשליש השלישי (שער 30 העונה) ושלח את המשחק להארכה.


פיטסבורג - ניו יורק ריינג'רס 4:2

התרופה של הליגה, פיטסבורג. פטר פרוחה (הוא אח של הפרוחננקובס ההוא שהיה חלוץ במכבי ת"א?) כבש שניים וחילק אסיסט אחד, ומייקל רוזסיבל האקס פנגווין תרם שער ואסיסט משלו, כדי להכניע את הפנגווינס, שממשיכים לקרוס. סידני קרוסבי היה, כרגיל, נקודת אור בפיטסבורג עם שער ואסיסט.


שיקאגו - קולורדו 2:4

הללויה, ניקולאי חביבולין! בעונה רעה מאוד שלו ושל הבלקהוקס עמד השוער הותיק בפרץ, רשם 37 עצירות ועצר רצף של שמונה נצחונות של האווס. שיקאגו הבקיעה שלושה שערים בשליש השני, על ידי ג'ים דאוד, מיכאיל יעקובוב וקייל קולדר, שפתח את מסכת ההבקעות בשליש הראשון. מארק סבאטוס התותח ואנטי לאקסונן הבקיעו לקולורדו.

קלגארי מנצחת בקרב הצפון

קלגארי - מונטריאול 2:3

ג'רום איגינלה הבקיע צמד ודיימונד לנגקוב הוסיף שער כדי לתת לפליימס ניצחון ביתי על הקנדיינס. איגינלה מצא את עצמו בינואר, אחרי פתיחה לא טובה של העונה, כשהבקיע בחודש שישה שערים בשבעת המשחקים האחרונים. בחודשיים שקדמו הוא כבש רק ארבעה ביחד.


פיניקס - פלורידה 3:6

הקויוטיז, אולי הקבוצה הכי לא יציבה בליגה, הרשימו. שיין דואן כבש צמד, אבל הבמה הייתה שייכת לקית' בלארד ולדיסלאב נאגי, שלפחות אחד מהם היה מעורב בכל שער של הקבוצה. בלארד ונאגי רשמו ארבעה אסיסטים כל אחד. חמישה מששת השערים הושגו בפאוור פליי.


נאשוויל - ניו ג'רזי 3:3 (0:2 לדווילס בפנדלים)

אז חילופי המאמנים בניו ג'רזי לא רק עזרו, הם פימפמו היטב את הקבוצה. הדווילס הכריעו שמונה משחקים רצופים לטובתם, הרצף הטוב ביותר שלהם מאז 2000/01. ויקטור קוזלוב ובראיין ג'יונטה כבשו את הפנדלים המנצחים. מאז תחילת השנה החדשה, ניו ג'רזי מושלמת במאזנה.

ונקובר מרגישה טוב בבית

ונקובר - בפאלו 1:4

שליש שלישי מצוין של הקאנוקס מעניק להם את הניצחון. אחרי 1:1 בתום השליש השני (אלכס בורוז לקלגארי, ג'ייסון פומינוויל לבפאלו) יצאו המארחים בבליץ, וניצחו עם שערים של נולאן באומגארטנר, ברנדן מוריסון ויארקו רוטו. 24 עצירות לאלכס אולד.


לוס אנג'לס - אטלנטה 6:8

השוט אאוט של המחזור. מתיאס נורדסטרום היה יכול להיות גיבור המשחק עם שער וארבעה אסיסטים, אם לא החגיגה הגדולה של לוק רוביטאיי. רוביטאיי הבקיע שלושער, ה-15 בקריירה, שהעלו את מאזן שעריו ל-551 בשורות הקבוצה, כדי לעבור את מרסל דיון בראש כובשי הקינגס בכל הזמנים. מריאן הוסה המשיך להפציץ בצד השני עם צמד ואסיסט, ואיליה קובלצ'וק כבש את השער ה-35 שלו, המספר הגבוה ב-NHL. ובתוך כל הבלגאן הזה עצר ג'ייסון לברברה 33 דיסקיות בשער לוס אנג'לס.


סן חוזה - אדמונטון 2:2 (1:2 לאוילרס בפנדלים)

השארקס חזרו מפיגור 2:0 והישוו על ידי ג'ו ת'ורנטון ומילאן מיכאלק, אבל נכנעו לפנדלים של מייקל פקה וראיין סמית'. 27 עצירות למייק מוריסון, השוער המנצח, 25 ל-ווסה טוסקאלה מהשארקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully