וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "חשוב לא להפסיד"

20.1.2006 / 15:52

כך אמר מאמן נתניה ראובן עטר אחרי ה-0:0 המשמים בין קבוצתו להפועל פ"ת. קימוטו ענה למאמן והוחלף, הקהל קילל את אוזן וגזל

מצבן של שתי הקבוצות במרכז הטבלה ניכר היום (שישי) אחר הצהריים במשחקן של הפועל פ"ת ומכבי נתניה. מה שבעיקר אפיין את המשחק היה חוסר מוטיבציה משווע של שתי הקבוצות, שהצליחו אומנם להגיע למצבים ליד שני השערים, אך משום מה סירבו להכניס את הכדור מעבר לקו השער. הקורבנות העיקריים של המשחק האנמי של שתי הקבוצות הם האוהדים שהטריחו עצמם למגרש בנתניה ביום שישי, שסבלו לא רק מהרמה הבינונית אלא גם ממזג אוויר סוער, קר וגשום.

מכבי נתניה ממשיכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד (שישה), הפועל פתח תקוה ממשיכה את רצף המשחקים ללא ניצחון (ארבעה).

אירועי המשחק

המשחק נפתח בסערה, ששככה אחרי כמה דקות. מכבי נתניה שולטת במרכז השדה ומגיעה להזדמנויות, בעוד הפועל פ"ת ממעטת לסכן את השער.

דקה 6 - מתפרצת לנתניה. עבדול ראזק פורץ לרחבה, בועט משמאל ומפספס במעט את המסגרת.

דקה 20 - מנור חסן מגביה כדור קרן מימין וכמעט מצליח להפתיע את אבי פרץ, שהודף.

דקה 24 - הזדמנות לנתניה. אלן מסודי פורץ לרחבה ומעביר מסירת רוחב קטנה לפפי קימוטו, שבועט מעל לשער.

דקה 29 - עומר בוקסנבוים מכניס כדור נהדר לרחבה אל טוטו תמוז, שמחמיץ מקרוב.

דקה 34 - תמוז מקבל שוב כדור מבוקסנבוים ברחבת נתניה, ומהאוויר בועט יפה ליד הקורה.

דקה 38 - הכדור נהדף מהגנת הפועל פ"ת לרגלי אלן מסודי, ששולח טיל מ-20 מטר שמשפשף את המשקוף.

דקה 52 - חלוץ הרכש החדש אוקוצ'ה קיבל כדור בספק נבדל והגיע למצב קורץ מול אלבז, אך בעט חלש לידיו של השוער.

דקה 56 - בעיטה חופשית מסוכנת של מנור חסן מ-20 מטר נעצרת יפה על ידי פרץ.

דקה 59 - טגה קיבל כדור נפלא מבנין וכבש, אך השער נפסל מחמת נבדל, ובצדק.

דקה 79 - עוד בעיטת עונשין של מנור חסן מסכנת את שערו של פרץ, הפעם הכדור נעצר בקורה.

מכבי נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר, גולן חרמון, דקל קינן, חמודי בריק, ישראל זביטי (גיא טוביאק, 57), טל בנין, אמיר טגה (שלומי אדרי, 86), איברהים עבדול ראזאק, אלן מסודי, פפי קימוטו (אייזיק אבודו אוקוצ'ה, 46).

הפועל פתח-תקוה: מאור אלבז, אורי אוזן, זאב חיימוביץ', אנג'לו אליסטאר, רביד גזל, דניאל היידמן, יוסי שבחון, עומר בוקסנבוים (גיא שמיר, 71), מנור חסן (עידן סרור, 81), אלנתן סלמי (ארז אליאב, 62), טוטו תמוז.

גזל: "קללות האוהדים לא היו דבר נעים" (ספורט 5)

מכבי נתניה והפועל פ"ת סיימו ב-0:0 שהשאיר את שתי הקבוצות במרכז הטבלה, אולם שתיהן יודעות שהתחתית לא מספיק רחוקה בשביל לפזול לחלק העליון של הטבלה וכך נשמעו גם שני המאמנים.

אלן מסודי פתח את ראשו בדקה ה-90 והפציעה שלו נראתה חמורה. בחדר ההלבשה טופל הקשר וזכה למספר תפרים בפדחתו. המאמן ראובן עטר התייחס לאירוע: "עצוב מה שקרה למסודי. הוא שוכב בחדר הלבשה ולוקחים אותו לבית חולים. זו הרגשה לא טובה".

מהבחינה המקצועית עטר הצר על אי ניצול ההזדמנויות: "הגענו לשלושה מצבים במחצית הראשונה. במחצית השנייה היה משחק חלש מאוד. חשוב לא להפסיד. השאיפה היחידה שלי היא לברוח ממאבקי התחתית. עוד לא הגענו למצב שאנחנו יכולים לא להסתכל אחורה, המטרה שלנו הייתה להישאר בליגה ועד עכשיו עשינו את העבודה בצורה הטובה ביותר".

עטר הסביר מדוע החליף כבר במחצית את החלוץ פפי קימוטו: "במחצית צעקתי על פפי והוא ענה לי וזה הספיק לי להחליט שאני לא מחזיר אותו למחצית השנייה. אני אטפל בו בדרך שלי".

הבלם דקל קינן, ששוב היה יציב: "היה לי משחק לא רע, טוב שלא הפסדנו. לא היה חסר הרבה שגם ננצח במחצית הראשונה". נתניה רוצה להשאיל את קינן גם לעונה הבאה והשחקן אמר לגבי הסטטוס שלו: "הכרטיס שלי עדיין שייך למכבי חיפה. בעיקרון כיף וטוב לי בנתניה וכשטוב רוצים להישאר. אני לא פוסל אפשרות שאהיה פה גם בעונה הבאה. עוד לפני תחילת העונה רציתי ללכת ממכבי חיפה כי הבנתי את המצב שלי שם. כשתסיים העונה נשב ונראה מה קורה".

ניר לוין, מאמן הפועל פ"ת, הרגיש שהתוצאה שיקפה את האירועים על הדשא: "היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות, 0:0 מוצדק. שתי הקבוצות הגיעו ללא מעט הזדמנויות, אבל לא ידעו לנצל אותן. מבחינה התקפית לא עשינו את הדברים מספיק טוב, לא יצרנו מספיק הזדמנויות ואני לא מרוצה מהמשחק".

"בעידן של שלוש נקודות, תיקו לא מספיק טוב, אבל נתניה קבוצה ביתית בתקופה טובה, שלא הפסידה משחק שישי ברצף, ולכן אנחנו לא מאוכזבים עד כדי כך. עשינו הגנה טובה, מאור אלבז עשה עבודה טובה בשער".

רביד גזל, שגדל בנתניה והתקבל כמו חברו לקבוצה ואקס נתניה אורי אוזן בבוז ע"י האוהדים, אמר: "מרגש לחזור לקופסא. תמיד כיף לשחק פה, חבל שלא ניצחנו. מכבי נתניה קבוצה טובה ואני שמח שהיא מצליחה. קללות האוהדים לא היו דבר נעים, אבל אין מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully