וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף חפץ מונה ליו"ר איגוד הטניס

20.1.2006 / 15:02

מפכ"ל המשטרה לשעבר נבחר לקדנציה של שלוש שנים ויחליף בתפקיד את ד"ר איאן פרומן. חפץ: "מקווה לחשוף את הטניס לכל המגזרים"

מפכ"ל המשטרה לשעבר, אסף חפץ, נבחר היום (שישי) רשמית ליו"ר איגוד הטניס באסיפה הכללית שהתקיימה במכון וינגייט. חפץ נבחר לקדנציה בת שלוש שנים ויחליף בתפקידו את ד"ר איאן פרומן, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות והחליט שלא להגיש מועמדות נוספת.

חפץ הודה באסיפה על האמון שקיבל ואמר: "נעניתי לאתגר ואני בהחלט חושב שזה אתגר. הספקתי להתרשם שנעשתה בטניס עבודה בעוצמה גבוהה, זה מטיל עליי מחויבות גדולה עם הכבוד של להיות היו"ר של הענף השלישי בגודלו, כשהמטרה היא להתקדם בעתיד. ברצוני להעצים את חווית הטניס בעידן הפנאי שגדל והולך בחברה הישראלית. מטרת האיגוד היא חשיפה מאסיבית בחלקים רחבים באוכלוסיה בדגש על ילדים. שיתוף הפעולה עם מרכזי הטניס הוא מתחייב ואחת הפגישות הראשונות שלי יהיו אתם. המטרה ליצור תשתית רחבה של שחקנים, רמת המאמנים חשובה ביותר, ואני מקווה גם לחשוף את כל המגזרים שלא נחשפו לטניס. המציאות כרגע נהדרת, אבל החזון עוד יותר גדול, והפער ביניהם נותן לי את המוטיבציה והמניע המרכזי להיות יו"ר האיגוד".

חפץ הציג את הנבחרת אתה הוא מתכוון לעבוד בקדנציה שלו כאשר כמנכ"ל הוא ימנה את גזבר האיגוד, משה חביב, שחפץ רואה בו כיד ימינו.

איאן פרומן נבחר להיות נשיא איגוד הטניס, תפקיד בו שימש פרדי קריבין שנפטר לפני כשנה והיה מהתורמים הגדולים שבין היתר היה אחראי להבאתה לארץ של אנה סמאשנובה ומשפחתה. פרומן יהיה אחראי על התחרויות הבינלאומיות בישראל, איסוף הכספים, טיפול בהקמת בית איגוד הטניס ויהיה מנהל טורניר ANDA OPEN - תחרות ה-WTA שתתקיים באוקטובר הקרוב בישראל, הודות לתרומתו של הנרי זימנד, לזכרה של אשתו אנדה שנפטרה ממחלת הסרטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully