וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה עוד עונה

20.1.2006 / 16:52

טום בריידי כבר לא ייקח סופרבול השנה, גם פייטון מאנינג לא. דוד רוזנטל סייר במחנות אוהדים וירטואליים והזיל דמעות לרוב

אפילו לפני הפלייאוף הזה, אליו הגיעו הניו אינגלנד פטריוטס עם שישה הפסדים, דיברו על גמר חטיבה בין הפטריוטס לקולטס. כולם היו עסוקים בסגירת המעגל של פייטון מאנינג עם ביל בליצ'יק והפאטס במגרש הביתי שלו.

במקרה האחר, חשבו באינדיאנפוליס, נקבל את דנבר. אף אחד לא דיבר על העימות מול פיטסבורג. גם בצד השני היה די ברור שכשטום בריידי מגיע לפלייאוף, הוא לא מפסיד. אלא מה, בניו אינגלנד לא לקחו בחשבון שדווקא במשחק הזה יקרו להם כל הדברים שלא קרו בעשרת משחקי הפלייאוף הקודמים שלהם: בריידי יאבד כדור שיוביל לטאצ'דאון בצד השני, וינאטיירי יחטיא שער שדה, ארבעה שינויי מומנטום יובילו ל-24 נקודות של הברונקוס. באינדיאנפוליס, כמו שכבר אמרנו, הסטילרס היו תחנה בדרך לדטרויט.

עכשיו שני מחנות האוהדים יראו את הסופרבול בטלוויזיה. מי שכבר הזמין כרטיס, ויש לא מעט כאלה, יחכה לראות מי יהיו השתיים שיעפילו בסוף השבוע וינסה לעשות קופה. והשאלה היא כמובן, איך קיבלו את היציאה המוקדמת הזו בשתי הערים?

ניו אינגלנד: כואב, אבל פחות

הבוסטון דירט דוגס הוא אתר האוהדים המפורסם ביותר בניו אינגלנד, בין היתר בגלל הפוליטיקלי אינקורקט שלו. האתר מאז ומעולם התמחה בבייסבול ובקבוצת הרד סוקס, אבל בפלייאוף היה מעלה את ההתייחסות לפוטבול, בעיקר כשאמורים הדברים לגבי הקולטס ופייטון מאנינג.

השנה העדיפו באתר הזה להתעלם כליל מהפלייאוף עוד לפני המשחק בדנבר. אולי ידעו שם משהו שאנחנו לא ידענו. אבל באתר "גו פאטס.קום" התייחסו, כמובן. הכינוי שהשתלט על המשחק הוא "מייל היי מס" (הבלגאן במייל היי) שהתייחס ל-24 הנקודות שספגה הקבוצות מאיבודי כדור. האוהדים מעדיפים להיות אופטימיים ולסגור את העונה ב"עם כל הפציעות הגענו עד כאן" וגם מקווים שההפסקה הכפויה לא תשפיע על השושלת מלהמשיך ולהתקיים.

באתר "פאטס פאנס.קום" היו קולות שהאשימו את השופטים בהפסד, אבל חלק מהאוהדים העלו תהיות. אחד מהם שאל "האם הברונקוס הם עבור בריידי מה שהפטריוטס עבור מאנינג?" אחרים מתנחמים בהצטרפות המחודשת של ת'יאו אפסטיין, לשעבר מנכ"ל הבוסטון רד סוקס, בחזרה לקבוצה. חלק כמובן שמחים לאידם של טוני דאנג'י ופייטון מאנינג, ומפנים לכתבה של ביל סימונס ב-ESPN.COM המבקרת אותם. אוהד אחר אומר כי "כשדאנג'י על הקווים, הוא עושה יותר נזק", ואחד אחר אומר "ההשמטה של טרוי בראון סימלה את הסוף עבורנו".

אוהדים אחרים מביעים חשש לגבי העונה הבאה. בפורומים השונים הועלו ספקולציות על טרייד של מגן הפינה אסאנטה סמואל ואוהד שואל: "חוץ מדייויד גיבנס ובריידי, מי בכלל בטוח אצלנו בעונה הבאה?"

בסך הכל, יכול להיות שזהו השובע, לא מורגשת אווירת נכאים בין אנשי עיר השעועית.

אינדיאנפוליס: כואב, אבל מפרגנים

אצל הקולטס זה נראה קצת אחרת. ההפסד לפיטסבורג התקבל בשוק טוטאלי על ידי האוהדים, שמתקשים להירגע גם כמעט שבוע אחרי. האתר "קולטסניוז.קום" פוצח בשיר "אותו השיר, אותה המנגינה, הסטילרס מרסקים את אינדי".

באתר "אנגלפייר.קום" מאשימים, לא תאמינו את מי. "שופטים מז... ודפוקים" היא אחת הכותרות המרצדות בענק על המסך. ציור של בארט סימפסון כותב על הלוח "הפטריוטס מסריחים, הקולטס שולטים" מפנה ללינק המסביר את הסעיף הקודם: השופטים הולכים עם ניו אינגלנד. התייחסות עניינית למשחק, אגב - אין.

באתר הרשמי של הקבוצה כותב אוהד: "אני עדיין כואב את ההפסד. אין לי מושג מה קרה שם. איך הייתה לנו כזו עונה טובה שנשטפה באסלה?"

אוהד אחר מפתיע ומפרגן: "חשבתי שנגיע לסופרבול. אבל עכשיו שלא הגענו, יהיה נחמד לראות את ג'רום בטיס עם טבעת. מגיע לו". האוהד "קולטס אדיקט" מסביר: "יש לי לקוחות מפנסילבניה שלא מפסיקים לצחוק עליי אחרי המשחק הזה", ואוהד אחר לא נשמע אופטימי במיוחד: "זה הולך לכאוב לנו לתקופת זמן ממושכת, זה כתם שיהיה קשה לנו להסיר".

גם כאן, כמו אצל הפטריוטס, מתייחסים לשוק החופשי. "תעשו צעד בכיוון טרייד על לארי ג'ונסון", דורש אחד האוהדים, שסבור שאדג'רין ג'יימס לא ימשיך בקבוצה. אוהד אחר משיקאגו שואל "האם הקבוצה שלנו מקוללת?"

אוהד של פיטסבורג נכנס לאחד הפורומים, ולאו דווקא בכוונות רעות: "הקבוצה שלכם יותר מדי מוכשרת מכדי לא להגיע לסופרבול. סבלנות היא שם המשחק אצלכם. אתם עוד תזכו בריקוד הגדול. אל תלכו לשום מקום". הוא מקבל תגובה מאוהדת שאומרת: "חמודי, אין לי לאן ללכת, אבל החיים לימדו אותי שגם לחכות יותר מדי זה לא ממש מומלץ, כי לפעמים הישועה לא מגיעה".

אוהדת אחרת מאוד מסמפטת את טרוי פולאמלו: "האם אנחנו לא רואים את שחקן ההגנה הגדול היום בליגה?" ומקבלת עשרות תגובות מהנהנות וגם מידע פנימי לשאלה מדוע הוא מגדל את שערותיו: "הוא טוען שזוהי מורשת מוצאו הסמואי". בכל מקרה, הרושם הכללי הוא שביום ראשון הקרוב אוהדי הקולטס יהיו דווקא בעד הסטילרס.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully