וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מוכנה, פשוט כלום לא הלך לי"

20.1.2006 / 14:14

סרינה וויליאמס הלכה בעקבות אחותה ונוס והודחה מאליפות אוסטרליה הפתוחה. המנצחת המאושרת - דניאלה הנטוחובה

הפעם האחרונה בה סרינה וויליאמס הפסידה משחק באליפות אוסטרליה הפתוחה הייתה לפני 5 שנים. מאז היא זכתה בשני תארים ובשאר הטורנירים היא פשוט לא השתתפה. כושרם הירוד של האחיות וויליאמס השנה ידוע לכולם, ובכל זאת, הדחתה של האלופה מהשנה שעברה הייתה די מפתיעה. כל הקרדיט מגיע לדניאלה הנטוחובה הסלובקית (ניצחון 1:6, 6:7), טניסאית מוכשרת ביותר שפיספסה בעבר הזדמנות להיכנס לצמרת הגבוהה בדירוג העולמי בגלל פציעה. היום (שישי) השיגה הנטוחובה את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה. לא כל יום מנצחים אלופת טורניר גראנד סלאם, שמנסה להגן על תארה.

"התכוננתי טוב לאליפות הזאת, באמת שהייתי מוכנה", אמרה בסיום וויליאמס: "פשוט לא הצלחתי לתת את הטניס הטוב שלי היום. פשוט חבטתי בכדורים לכל מיני כיוונים, בכלל לא הרגשתי אותם. ביצעתי המון טעויות ושום דבר לא עבד. כנראה שזה אחד מאותם הימים האלה".

הנטוחובה, המדורגת 17 בטורניר, מעולם לא עברה את שלה רבע הגמר בטורניר גראנד סלאם. כדי להגיע לשלב הזה השבוע, היא תצטרך לנצח בשמינית הגמר את מריה שראפובה.



רודיק: "לא רוצה לדבר על פדרר"

התסריט הסביר ביותר בטורניר הגברים הוא גמר שיפגיש בין רוז'ה פדרר לאנדי רודיק, המדורג 2 בטורניר. כמו השוייצרי, גם רודיק טייל בקלילות בשלושת הסיבובים הראשונים, כאשר היום הוא ניצח את ג'וליאן בנטו הצרפתי 1:6, 2:6, 2:6.

"אני חושב שזה רגיש מדי לדבר על פדרר בשלב הזה", התחמק רודיק באלגנטיות משאלות העיתונאים. "כל התחזיות האלה, זו העבודה שלכם העיתונאים".

לרןדיק יש כרגע דאגה האחרת והאמת, יש לו סיבה טובה. יריבו בשמינית הגמר יהיה מרכוס בגדאטיס הקפריסאי, אחד הכוחות העולים בסבב הגברים. "אני לא צריך לחשוב על השבוע הבא. אני חושב בכל פעם רק על המשחק הבא שלי, כמה משעמם שזה לא יהיה. זו הדרך שלי", אמר רודיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully