וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תפגוש את ברי

20.1.2006 / 13:28

אלופת בלגיה תהיה היריבה של ירושלים בשמינית גמר גביע יול"ב. מנג'ר ברי: "אנחנו לא מצפים לנצח, אך נעשה להם חיים קשים"

אחרי שעמדו במטרה הראשונה שלהם העונה, העפלה לשלב הבא בגביע יול"ב, מתכוננים בהפועל ירושלים למשוכה הבאה, שנקבעה היום (שישי) בהגרלת שמינית הגמר. יריבתה של הפועל ירושלים במשחקי ההצלבה תהיה אלופת בלגיה, אופוני ברי.

המשחק הראשון יתקיים בבלגיה ב-31 לינואר ואילו משחק הגומלין יתקיים במלחה ב-7 לפברואר.

אולי הגרלת שמינית הגמר נראית נוחה יחסית, אבל רבע הגמר יהיה כבר סיפור אחר לגמרי. במידה והפועל ירושלים תגיע לשם, היא תפגוש את המנצחת במפגש ההצלבה בין לוטומטיקה רומא ליוניקס קאזאן הרוסית. רומא, כזכור, ניצחה את ירושלים במלחה לפני שבועות ספורים, והרשימה מאוד.

שאר משחקי ההצלבה:
אריס סלוניקי (יוון)-פאניוניוס (יוון)
ז'לז'ניק (סרביה)-וילרבאן (צרפת)
ורסאץ' (סרביה)-אליקנטה (ספרד)
רג'יו אמיליה (לטביה)-ונטספילס (לטביה)
דינמו מוסקבה (רוסיה)-שרלרואה (בלגיה)
אקדמיק סופיה (בולגריה)-הכוכב האדום בלגרד (סרביה)

אופוני ברי - הכר את היריבה

אופוני ברי, נציגתה של עיירה בלגית קטנה שמתרכזת סביב הכדורסל, עשתה בעונה שעברה היסטוריה כשזכתה באליפות הבלגית. השנה היא רושמת הופעת בכורה ביול"ב קאפ. בעברה היו לה כמה הופעות לא משכנעות בגביע קוראץ' ובצ'מפיונס קאפ של פיב"א.

נכון להיום, ברי מובילה את הליגה הבלגית יחד עם אוסטנד ושרלרואה. השחקן הבולט של הקבוצה באירופה הוא הגארד ג'וליוס ג'נקינס (25, 1.87), שקולע בממוצע 19.7 נקודות ביול"ב קאפ. מדובר בבוגר מכללת סאות'רן ג'ורג'יה, שהחל את דרכו האירופית לפני שתי עונות בנירנברג הגרמנית ועבר השנה לברי.

בקבוצה הבלגית משחקים גם שני שחקנים בעלי עבר בליגה הישראלית: רוג'ר האגינס (39, 2.01), שכיכב בעבר בהפועל ירושלים והעביר את העונה שעברה בבני השרון ובריאן לינץ' (27, 1.98), סמול פורוורד אמריקאי בעל אזרחות איטלקית, שנתן בעבר גיחה קצרה בבני הרצליה. אחרי קריירה ביוון, איטליה וצרפת, לינץ' עבר בעונה שעברה לברי והספיק להפוך לבן זוגה של הסלבריטאית הגדולה של העיירה - קים קלייסטרס.

שחקן בולט נוסף הוא הפאוור-פורוורד הצרפתי ג'ים קנטאמסה (27, 2.02), שמשיג ממוצעים של 11.4 נקודות ו-5.2 ריבאונדים. החדשות הטובות מבחינתה של ירושלים, הן שקפטן הקבוצה הרברט בארט, שחקן נבחרת בלגיה, שבר את ידו וייעדר ממשחקי ההצלבה.

ג'נרל מנג'ר ברי: "ירושלים אחת הטובות באירופה"

יו"ר הקבוצה דני קליין אמר לאתר הפועל ירושלים: "כל הגרלה היא קשה, אין משהו קל. נלמד את ברי ונראה בהמשך. אסור להסתכל על השלב הבא, בכדי להגיע לשלבים הבאים נצטרך להיות בשיא יכולתנו".

קפטן הקבוצה, מאיר טפירו, אמר: "ההגרלה היא קשה, וקיבלנו קבוצה המובילה את הליגה הבלגית, שהיא מן הקשות באירופה. עומד לפנינו משחק קשה מאוד מול קבוצה מאוד ביתית. אנחנו נעשה מצדנו ככל האפשר. אנחנו לא מסתכלים קדימה מעבר לשלב הקרוב".

מאמן הקבוצה, ארז אדלשטיין, אמר: "אנחנו נעשה את המקסימום להמשיך את הדרך והמחויבות להציג כדורסל טוב ולעשות חורף שמח וחם במלחה. זאת תחרות קשה עם קבוצות ברמה גבוהה, נעשה הכל לעמוד באתגר ולשמח את האוהדים".

לאחר ההגרלה אמר רודי קרול, הג'נרל מנג'ר של קבוצת ברי: "הוגרלנו מול אחת הקבוצות הטובות באירופה, אני שמח שזאת ירושלים כי זה כבוד לשחק בעיר הזאת. אנחנו לא מצפים לנצח, אך ננסה לעשות לכוכבים של ירושלים חיים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully