וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטוחובה הדיחה את סרינה וויליאמס במלבורן

20.1.2006 / 14:32

האלופה מהשנה שעברה הפסידה לטניסאית הסלובקית בסיבוב השלישי. גאודיו הודח בגברים. ניצחונות לנלבנדיאן, שראפובה ודאבנפורט

אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס נכנסה ליומה החמישי ואיתו משחקי הסיבוב השלישי לגברים ולנשים. הנציג הישראלי ביום הזה, הראל לוי, הודח מטורניר הזוגות בסיבוב השני. לוי ובן זוגו הדרום אפריקאי כריס האגארד, הפסידו לצמד הארנטינאי חוזה אקאסוסו וסבסטיאן פרייטה (13 בטורניר) 6:4, 6:4.

ההפתעה הגדולה של היום הייתה הדחתו של המדורג 8, גאסטון גאודיו הארגנטינאי. אלוף הרולאן גארוס לשעבר, הפסיד לצרפתי הוותיק פבריס סנטורו המדורג 65 בעולם, בתוצאה 6:2, 6:3, 5:7, 1:6, 4:6.

מדורג אחר שהודח מהטורניר הוא מריו אנצ'יץ' הקרואטי (18), שהפסיד לדוד פרר הספרדי (11) 6:3, 6:3, 6:3. המדורג 2, אנדי רודיק, ממש לא התקשה באיצטדיון "רוד לייבר" מול ג'וליאן בנטו הצרפתי וניצח 1:6, 2:6, 2:6.

הקפריסאי הצעיר מרכוס בגטאדיס שיחזר את ההישג שלו מהעונה שעברה, שמינית גמר טורניר גראנד סלאם. בגטאדיס ניצח בסיבוב השלישי את דניס גרמלמאייר הגרמני 2:6, 1:6, 2:6.

אחד המשחקים הטובים ביותר שנראו עד עכשיו במלבורן הפגיש בין דויד נלבנדיאן (4 בטורניר) לירקו ניימינן הפיני, אחד הטניסאים המשתפרים בשנה החולפת. ניימינן, שזכה בשבוע שעבר בטורניר אוקלנד, ניצח במערכה הראשונה 2:6. הארגנטינאי התעורר והזכיר בשלוש המערכות הבאות למה הוא נחשב לאחד השחקנים האטרקטיביים בעולם ולמה הוא היה הטניסאי היחיד שהצליח לנצח את רוז'ה פדרר במעמד של גמר בשנה שעברה. ניימינן נתן פייט מצויין, אבל נלבנדיאן ניצח 3:6, 2:6, 5:7 והשלים ניצחון במשחק כולו.

האלוף לשעבר, תומאס יוהנסון השבדי, לא התקשה מול הצרפתי המפתיע ז'יל סימון וניצח אותו 3:6, 2:6, 1:6. איבן יוביצ'יץ' הקרואטי עדיין לא הפסיד מערכה בטורניר. בסיבוב השלישי הוא גבר על פליסיאנו לופז הספרדי 5:7, 6:7, 0:6.

המשחק שסגר את יום התחרויות החמישי איכזב מאוד את הצופים האמריקאים, שראו את המדורג 20 ג'יימס בלייק, מפסיד לטומי רוברדו הספרדי (16) 6:3, 6:4, 6:4.

נשים: טורניר נטול וויליאמסיות

אחרי שני משחקים בחום של 40 מעלות, אפשר לומר שהשחקניות בכירות נכנסו לעניינים וכעת הן מציגות טניס יותר משובח. מי שפתחה את היום באיצטדיון המרכזי הייתה מריה שראפובה, שניצחה את ילנה קוסטניץ' הקרואטית 0:6, 1:6.

המדורגת 1 בעולם, לינדזי דאבנפורט, התקשתה יותר מול מריה קירילנקו הרוסיה. האמריקאית ניצחה 4:6 בראשונה, קירילנקו הישוותה, אבל דאבנפורט חזרה לעצמה במערכה המכרעת בדרך ל-2:6. ז'סטין הנין-ארדן (8) הבלגית רשמה טיול קליל וניצחה את וירג'יניה רזאנו 4:6, 1:6. נדיה פטרובה (6) סבטלנה קוזנצובה הרוסיה חוזרת לאט לאט לכושר. הפינאליסטית שזכתה בעונה שעברה בכמה תארים דומים, ניצחה בסיבוב השלישי את מארה סנטאנג'לו 6:3, 6:1. אלנה וסנינה, רוסיה אלמונית בת 19, רשמה הישג נדיר מבחינתה אחרי שניצחה את אולגה סבצ'וק האוקראינית ועלתה לשמינית הגמר.

וירג'יניה רואנו פסקאל הספרדיה התקדמה גם היא לשמינית הגמר, אחרי שניצחה את לורה גראנוויל האמריקאית 3:6, 3:6.

המשחק המרהיב של היום אצל הנשים הפגיש בין האלופה סרינה וויליאמס לדניאלה הנטוחובה. הסלובקית הגבוהה ניצלה את הטניס הבינוני שסרינה הציגה בטורניר הזה כדי לנצח אותה 1:6, 6:7. הנטוחובה יכלה לסגור עניין מוקדם יותר, כשהובילה 5:6 ו-0:40 במשחקון ההגשה של וויליאמס, אבל סרינה הפגינה אופי והצליחה לחזור לשובר שיוויון. כאן ניצחה הנטוחובה 5:7 והבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר, שם היא תתמודד מול מריה שראפובה.

ארליך ופאר ישתפו פעולה בזוגות המעורבים

ביום שבת יחלו הנציגים הישראלים את השתתפותם בטורניר הזוגות המעורבים במלבורן. החידוש הפעם הוא צמד ישראלי לגמרי, שיכלול את שחר פאר ויוני ארליך. השניים יתמודדו בסיבוב הראשון מול רנה סטאבס וטוד פרי מאוסטרליה, המדורגים 8 בטורניר. אנדי רם, ששיתף פעולה בטורנירי הגראנד סלאם האחרונים עם קונצ'יטה מרטינז הספרדיה, ינסה הפעם את מזלו עם לייזל הובר הדרום אפריקאית. הובר הייתה בעבר בת זוגו של יוני ארליך בכמה טורנירי גראנד סלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully