וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו מין שלווה

שחר פרנהיימר

20.1.2006 / 8:26

אחרי ה-0:0 בין נתניה להפ' פ"ת, הלוזונים יארחו את נצרת עילית, סכנין את הפועל ת"א, בית"ר את כפ"ס ומכבי ת"א את בני יהודה

מכבי נתניה - הפועל פ"ת 0:0

מצבן של שתי הקבוצות במרכז הטבלה ניכר במשחקן של הפועל פ"ת ומכבי נתניה. מה שבעיקר אפיין את המשחק היה חוסר מוטיבציה משווע של שתי הקבוצות, שהצליחו אומנם להגיע למצבים ליד שני השערים, אך משום מה סירבו להכניס את הכדור מעבר לקו השער. הקורבנות העיקריים של המשחק האנמי של שתי הקבוצות הם האוהדים שהטריחו עצמם למגרש בנתניה ביום שישי, שסבלו לא רק מהרמה הבינונית אלא גם ממזג אוויר סוער, קר וגשום.

מכבי נתניה ממשיכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד (שישה), הפועל פתח תקוה ממשיכה את רצף המשחקים ללא ניצחון (ארבעה).

מכבי ת"א - בני יהודה (שבת 16:55)

(שידור ישיר בשבת של כדורגל)

יעדרו: במכבי: משה מישאלוף (פצוע). בני יהודה: וינסנט אניימה (אליפות אפריקה)

במספרים: בסיבוב הראשון מכבי עוד היתה קבוצת צמרת, וזה נגמר ב-1:3 לזהובים; בני יהודה עם 2 ניצחונות רצופים; ניצחון עשוי להעלות את מכבי למקום הרביעי על חשבון בני יהודה; מכבי כבשה הכי מעט שערים (16) מבין שישיית הצמרת.

בשורה אחת: שתי הקבוצות שבתחילת העונה הבטיחו להיות הכי אטרקטיביות בליגה נפגשות אחרי 17 מחזורים של חוסר יציבות. אבי נמני ואייל ברקוביץ' צפויים לחזור ולשתף פעולה בהרכב, אליו אמור לחזור גם סאלם אבו סיאם.

מן העיתונות: "לא סופרים אותנו, אבל מכבי תמיד תישאר מכבי" (לוני הרציקוביץ' מבטיח ואכן מקיים שכל עוד הוא בראש הפירמידה, ימשיכו לא לספור אותם, אבל הם ישארו בדיוק אותו דבר)

הימור: קאנן עובר לשחק עם ארבעה בלמים ומבטיח לדחוף את הכדור קדימה. בני יהודה ממשיכה לשחק עם 2 חלוצים ומבטיחה לדחוף את הכדור קדימה. תיקו רב שערים.

מכבי פ"ת - הפועל נצרת עילית (שבת, 17.00)

במספרים: בסיבוב הראשון ניצחה נצרת עילית 0:2; אחרי הניצחון בנתניה, שקטע 8 משחקים ללא ניצחון, פתחו הלוזונים מקבץ נוסף של חמישה הפסדים רצופים.

בשורה אחת: בפ"ת טוענים שהקבוצה לא צריכה זעזוע, אבל גם אבי לוזון יודע שמה שקורה באורווה לא היה עובר ללא תגובה באף מועדון בליגת העל.

מן העיתונות: "חשבנו על מה אפשר לעשות כדי להוציא את השחקנים מהאווירה המדוכדכת, והחלטנו לקחת את השחקנים לטיול בירושלים. אני מניח שלכל השחקנים היתה בקשה דומה בכותל: שמכבי פתח תקוה תישאר בליגת העל" (הלוזונים עוברים לתכנית ב')

הימור: נצרת עילית מגיעה אחרי שישיה על הראש בקריית אליעזר, פ"ת חייבת ניצחון. X 1

בית"ר ירושלים - הפועל כפ"ס (שבת 19:00)

(שידור ישיר בשבת של כדורגל)

יעדרו: בבית"ר: איגור מיטרסקי (מורחק), אדם קאפיץ' (שוחרר)

במספרים: במשחק הראשון ניצחה בית"ר 0:2; המאזן של בית"ר עם פרננדז - הפסד, ניצחון ושתי תוצאות תיקו; כפ"ס השיגה במחזור הקודם את ניצחונה השני העונה.

בשורה אחת: מאז הגעתו של פרננדז בית"ר כובשת פחות ומציגה משחק הרבה יותר טקטי ופחות אטרקטיבי. בינתיים הקבוצה לא מפסידה, אך גם רחוקה מלהרשים. שום דבר פרט לניצחון משכנע לא יתקבל ביציעים של טדי.

מן העיתונות: "כולם מברברים ואני כבר עשר שנים בבית"ר" (דוד אמסלם מזכיר לכולם שהוא עוד כאן).

הימור: ניצחון בית"רי. 1

בני סכנין - הפועל ת"א (שבת 19:00)

(שידור ישיר בערוץ הליגה האנגלית)

יעדרו: ג'ון פנטסיל (אליפות אפריקה), יוסי אבוקסיס (בספק).

במספרים: בני סכנין היא הקבוצה היחידה העונה בליגת העל שלא ספגה כרטיס אדום; רק מכבי חיפה ספגה פחות וכבשה יותר מהפועל ת"א; ההפסד לבני יהודה במחזור הקודם קטע רצף של 5 משחקים ללא הפסד לסכנין; המשחק הראשון הסתיים ב-2:2 מפתיע.

בשורה אחת: שנה לאחר האירועים האלימים במשחק בקריית אליעזר מול הפועל ת"א, סכנין שוב מארחת את הפועל, אחרי הפרשה מול בית"ר. הפעם יש לה אצטדיון, אבל גם עונש רדיוס שהומתק השבוע. עומר פרץ בספק לסגל בעקבות הנתק בינו לבין ראשי הקבוצה בעניין פתיחת החוזה.

מן העיתונות: "הלקח שלנו צריך להיות שאי אפשר לסמוך על המשטרה ועל חברות האבטחה" (מאזן גנאים מפגין אי אמון).

הימור: את סכנין קשה מאוד לנצח, אבל הפעם הפועל ת"א תופסת אותה בלי קהל. משולש

מכבי חיפה - מ.ס אשדוד (ראשון 20:50)

מספרים: חיפה עדיין ללא הפסד; מ.ס אשדוד מרוחקת 4 נקודות בלבד מהקו האדום; במשחק הראשון ניצחה חיפה 1:2.

בשורה אחת: חיפה כבר סגורה כמעט בכל החזיתות לעונה הבאה, והשבוע היא גם הפתיעה כשהחתימה את שני ה"ישישים" חרזי וקייסי על חוזים לשנתיים נוספות. האליפות כבר בכיס, ועכשיו נותרה לה משימה אחת - עונה ללא הפסד.

מן העיתונות: "בגיל 33 הציעו לי חוזה לעונה נוספת, ועכשיו, כמעט בגיל 35, מציעים לי חוזה לעוד שנתיים" (אלון חרזי מופתע לטובה מהחוזה החדש).

הימור: אשדוד אמנם התחזקה, אבל חיפה לא תאבד נקודות. 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully