וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו פשוט פראיירים"

18.1.2006 / 20:44

ישראל שיחקה טוב והצליחה לחזור מפיגור ליתרון מול אוסטריה החזקה במחצית השניה, אבל חוסר ריכוז הביא להפסד מאכזב, 31:27

נבחרת ישראל בכדוריד היתה כבר במצב של יתרון על אוסטריה 10 דקות לסיום, אבל אז בעטה בדלי ואיבדה כדורים בדקות מכריעות. המשחק ברח והאוסטרים חוזרים הביתה עם ניצחון משמעותי בקרב על ראשות הבית.

גם ההפרש יכל להראות אחרת, אבל חוסר ריכוז האפיל על משחק טוב בסך הכל של החבורה של שלמה הופמן, שתצא לגומלין בלי הרבה סיכוי לסיים ראשונה.

מהלך המשחק

עידן מיימון חזר מפציעה וקיבל ישר משלמה הופמן את חולצת ההרכב, במשחק הגורלי מול אוסטריה על ראשות הבית.

ישראל לא פתחה טוב ונכנסה לפיגור 1:5 בשלב מוקדם מאוד. אבל התעוררות בהגנה שהובילה לשלושה איבודי כדורים רצופים של האוסטרים, הובילה לשערים יפים של חן פומרנץ ויואב נאמן שצימצמו את הפער ל-9:8, 10 דקות למחצית.

עידן מיימון התקשה למצוא את המסגרת, והאוסטרים ניצלו כמה החטאות רצופות כדי להגדיל את היתרון. ישראל הגיעה לא מרוכזת והחמיצה 2 שתי זריקות מ-7 מטר, כמו גם מתפרצות נוחות.

ישראל פתחה את המחצית השניה בצורה יותר אגרסיבית וצימקה ל-16:14, כשבצד השני שלזאק ממשיך להרוג את הנבחרת עם שער שישי. ההחמצות של הנבחרת מול השוער הסרבי-אוסטרי מרינוביץ', הפעם מפיירמן ומטלון, מנעו מהנבחרת להשוות, 6 דקות מהפתיחה.

עידן מיימון כבש את שני השערים הראשונים במשחק תוך דקה כדי לקבוע 18:17, ואז הורחק לשתי דקות בשריקה מפוקפקת של השופט הצ'כי. השוויון הישראלי הגיע סוף סוף משער של לאבר אחרי שתי הצלות גדולות של דורשנקו, בדקה ה-15 - 19:19. דקה אחר כך ארז פפו חטף כדור והעלה את ישראל ליתרון ראשון, 19:20 בדקה ה-16. אבל אז הגיעו שני איבודים מיותרים שהחזירו את המומנטום לאוסטרים שעלו ליתרון 22:24.

יואב נאמן ותום מטלון ניסו לשמור את הנבחרת בתמונה, אבל שלזאק כבש בדרך ל-29:25, שהספיק לאוסטרים כדי לשמור על היתרון עד הסיום.

עידן מיימון, שחזר אחרי העדרות של 6 שבועות, אמר: "כל כך כואב לי וקשה לי. אני בקושי עומד על הרגליים. הייתי מוכן לעשות הכל כדי שננצח, אבל אני מאוכזב בצורה בלתי רגילה. עשינו טעויות במאני טיים שלא מתאימות לנבחרת. אין לי מושג למה זה קרה, חוסר ריכוז, עייפות. המשחק היה בידיים שלנו, הקהל התעורר, הכדור היה אצלנו ואז שוב החטאנו מ-6 מטר. במקום להרגיע רצנו ועשינו שטויות. אסור שזה יקרה לנבחרת. אנחנו פראיירים, פשוט פראיירים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully