וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס בשירות מכבי

19.1.2006 / 0:31

היוונים ניצחו את וילנה והבטיחו לצהובים מקום ראשון במקרה של ניצחון על פילזן. צסק"א בטופ 16, 10 נקודות לחג'ג' בהפסד לטאו

בית א'

א.א.ק אתונה - טאו ויטוריה 87:60

היוונים ספגו מכה קשה וסיכוייהם לסיים בין חמש הראשונים נפגעו אנושות, בעוד הספרדים הבטיחו את אחד משני המקמומות הראשונים בבית. עמית תמיר לא שותף, אבל דרור חג'ג' קיבל כמות דקות לה לא זכה בזמן האחרון. הישראלי שיחק 28 דקות בהן תרם 10 נקודות, הוריד 2 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-3 אסיסטים. קופנראת' הוליך את היוונים עם 20 נקודות, ג'ייקובסן הוביל את טאו עם 20 נקודות ולואיס סקולה קלע 14.

באמברג - קלימאמיו בולוניה 76:67

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בכושר מצוין: באמברג ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים שלה (כולל בנטון טרוויזו) ובולוניה ניצחה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים. באמברג ידעה שניצחון יתן לה יתרון עצום בקרב על המקום החמישי ורצתה לנקום את הפסד ה-30 הפרש בסיבוב הקודם, אבל האיטלקים הצליחו לחזור מפיגור לניצחון. גאריס הוביל את בולוניה עם 20, בצ'ירוביץ' הוסיף 16. מאלט קלע 20 לגרמנים.

בית ב'

אולימפיאקוס - ריטאס וילנה 63:65

במשחק הצמוד של הערב גברה אולימפיאקוס בביתה על ריטאס וילנה, והבטיחה למכבי ת"א את המקום הראשון בבית אם תנצח ביום חמישי את אפס פילזן. המחצית הראשונה היתה שייכת לליטאים, שירדו ביתרון 3 להפסקה, אך המחצית השניה היוונים הצליחו להישאר מרוכזים ולשמור על פער סביר שהספיק עד לסיום. בארלוס הוביל את היוונים, שחוזרים למאבק על העלייה לשלב הבא, עם 14 נקודות, פאפאמקריוס הוסיף 13, קווינסי לואיס קלע 12 ותיוס אדני קלע 8, 4 מתוכן במאני טיים.

מתיו נילסן הוביל את הליטאים, שסופגים את הפסדם הרביעי, עם 16 נקודות.

ארמאני מילאנו - ציבונה זאגרב 64:84

ציבונה ממשיכה להתפורר שבוע אחרי התצוגה המבישה מול מכבי ת"א. הפעם הגיעה תבוסה אצל האחרונה בבית ממילאנו. ההפסד של הקרואטים נותן תקווה גם לפרוקום סופוט במאבק על המקום החמישי או השישי הטוב ביותר. שמפרט הוביל את קלעי מילאנו עם 16 נקודות, טיירון גראנט וגאלאנדה הוסיפו 12. באזדריץ' קלע 12 לציבונה.

בית ג'

צסק"א מוסקבה - פו אורטז 74:97

צסק"א ללא מתיאס סמודיס הפצוע, התאוששה משני הפסדים רצופים והבטיחה את עלייתה לטופ 16. הרוסים פתחו טוב ולא התקשו בכדי לשמור פער מבטיח מהצרפתים, שהשיגו העונה ביורוליג 3 ניצחונות בלבד. אטורה מסינה קיבל 5 שחקנים בדאבל פיגרס כשדייויד אנדרסן וטרייג'ן לגנדון מוליכים את הקלעים עם 16 נקודות. דייויד ואנטרפול הוסיף 15, הולדן ופאנוב הוסיפו 12 כל אחד.

דרוזדוב הוליך את קלעי אורטז עם 16 נקודות.

אולקר - ריאל מדריד 79:75

אולקר החמיצה הזדמנות לשפר את סיכויה לסיים ברביעיה או בחמישיה הראשונה בבית אחרי הפסד מאכזב לריאל מדריד. קבוצתו של מאליקוביץ' התקרבה מאוד להבטחת מקומה בטופ 16. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל ערב ענק של לואיס בולוק שסיים עם 27 נקודות סחף את הספרדים לניצחון. גלבאלה הוסיף 14 לריאל. את הטורקים הוליך הסנטר ההונגרי רוברט גוליאש עם 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully