וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עמדו באתגר

19.1.2006 / 19:34

אשקלון אירחה את אוראל גרייט ושרון דרוקר במשחק הראשון ברבע הגמר של גביע האתגר, אבל לא היתה יריב של ממש והפסידה 90:69

על רקע ההצלחות של מכבי תל אביב ביורוליג והפועל ירושלים ביול"ב קאפ, נותרה קבוצה ישראלית נוספת בגביעי אירופה השונים. אליצור אשקלון אירחה במשחק הראשון מתוך שניים ברבע גמר גביע האתגר את אוראל גרייט הרוסית, אותה מאמן הישראלי שרון דרוקר, אבל לא הצליחה להוות יריב של ממש ונוצחה 90:69. אוראל גרייט היא אחת המועמדות המובילות לזכות במפעל השנה.

אשקלון שלא יכולה לשתף את הזרים שהגיעו לאחרונה לקבוצה, פתחה בחמישיה עם ברנדון קורץ, רוני קוניגון, יהוא אורלנד, שחר כהן ומשה מזרחי. מן הפתיחה הרוסים השתלטו על המשחק, כשבחמישיה פותח יסמין הוקיץ' אקס הפועל ת"א. אשקלון נכנסה לפיגור מן הפתיחה אבל הצליחה לשמור על פער סביר אחרי שצימצמה את התוצאה לקראת ההפסקה וירדה בפיגור 40:33. באמצע הרבע השלישי אוראל רצה ופתחה פער אותו אשקלון לא הצליחה לסגור.

יהוא אורלנד ובראיין טולברט לא הצליחו למצוא את הטבעת וקלעו באחוזים רעים, בעוד ולדימיר ירמישין נתן משחק טוב מאוד של 16 נקודות ו-7 ריבאונדים.

קלעו לאשקלון: קורץ 25 נקודות, ירמישין 16, טולברט 15, אורלנד ומזרחי 5 כל אחד, שעשוע 2.

לאוראל גרייט: אלסטון 26, לידיי 18, גולמאץ והוקיץ' 14 כל אחד.

דרוקר: זו רק מחצית אחת (דנה בר, ספורט 5)

עוד מבית הלחמי: "אני מאוכזב מהתוצאה, אבל לא מההופעה שלנו. שיחקנו לא רע אבל עשינו טעויות של ילדים קטנים. אני לא מאמין שנצליח להתגבר על הפרש כזה ברוסיה. הפציעות וחוסר העומק בספסל לא אפשרו לנו לחזור למשחק".

המאמן המנצח, שרון דרוקר, אמר: "אני שמח מהניצחון אבל זה רק מחצית אחת. צריך להגיע בשבוע הבא לרוסיה ולהמשיך כמו ששיחקנו היום. אני מכבד את אשקלון ולמדתי מהם בעבר ששום דבר לא גמור עד שהוא גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully