וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ארה"ב במלבורן

18.1.2006 / 14:35

רודיק, בלייק, דאבנפורט וסרינה וויליאמס טיילו בסיבוב השני. מי שהרס לאמריקאים את השמחה הוא האלוף לשעבר רוסקו טאנר, שנשלח לכלא

אחרי הדחתה המפתיעה של ונוס וויליאמס ביום הראשון, האמריקאים יכולים להתנחם ביום כמעט מושלם של נציגיהם הבכירים במלבורן. אנדי רודיק, ג'יימס בלייק, לינדזי דאבנפורט וסרינה וויליאמס, לא נתקלו היום (רביעי) בבעיות מיוחדות כדי להעפיל לסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה הפתוחה.

לינדזי דאבנפורט עבדה אולי יותר קשה מכולם, כשנזקקה לשובר שיוויון במערכה הראשונה מול קרולינה ספרם הקרואטית. "הקאמבק שלי בשובר השיווין הזה היה המפתח לניצחון כולו", סיכמה דאבנפורט: "זה היה משחק מצויין. ידעתי שיש לה את היכולת להיות מסוכנת. היא באמת נתנה את אחד המשחקים הטובים שלה נגדי. נכון שאני לא שיחקתי טניס מושלם, אבל אבל היו הרבה דברים חיוביים במשחק הזה ואני אקח אותם הלאה".

אלופת הטורניר, סרינה וויליאמס, ממש לא התקשתה הפעם וניצחה את קאמיל פין הצרפתיה 3:6, 1:6. "זה אף פעם לא קל כמו שזה נראה", אמרה וויליאמס: "אני פשוט שמחה מאוד לעבור הלאה. אני יכולה להגיד שבהחלט יש דברים ששיפרתי מהמשחק הראשון. בסך הכל, בשתי הפעמים ששיחקתי בטורניר הזה, הלך לי מצויין. אני מקווה שזה יהיה כך גם הפעם".

אנדי רודיק פגש את ווסלי מודי הדרום אפריקאי, אלוף ווימבלדון לזוגות וסגר עניין תוך קצת יותר משעה וחצי. מה שמשך יותר תשומת לב במשחק הזה היה מועדון המעריצות של אנדי רודיק, משהו שנראה כמו חבורת עקרות בית נואשות מארה"ב, צבועות בצבעי הדגל ומעוטרות בשמו של א-רוד על בטנן. רודיק שמח לשתף איתן פעולה בסיום המשחק ולחבוט לעברן כדורים. יריבו של א-רוד בסיבוב הבא יהיה ג'וליאן בנטו הצרפתי. במסיבת העיתונאים בסיום המשחק, התבקש רודיק להתייחס למשחקו של לייטון יואיט בסיבוב הראשון ואמר: "ראיתי את המשחק ואני יכול להגיד שלא חשבתי לרגע שיואיט יפסיד. הוא כל כך קשוח וזה מה שעשה אותו אחד הטניסאים הגדולים בעולם".

אמריקאי נוסף שיהיה בסיבוב השלישי הוא אלוף טורניר סידני, ג'יימס בלייק, שהפסיד במערכה הראשונה לצרפתי מהמוקדמות ז'אן כריסטוף פורה, אבל ניצח בשלוש הבאות.

המצטיינים: הכוח הקרואטי

לפני קצת יותר מחודש, הניפו איבן ליוביצ'יץ' ומריו אנצ'יץ' את גביע דייויס והפכו את קרואטיה לאחת ממעצמות הטניס הגדולה בעולם. השניים חזרו לסבב המקצועני ופתחו את השנה מצויין, כשליוביצ'יץ' זכה בטורניר שנאיי ואנצ'יץ' הגיע לגמר טורניר אוקלנד.

שני הקרואטים ניצחו היום ועלו לסיבוב השלישי. ליוביצ'יץ', שגבר בשלוש מערכות על פיליפ קולשרייבר הגרמני אמר בסיום: "עדיין לא הפסדתי מערכה ואני מרגיש מצויין בטורניר הזה. אני מדורג 7, משחק באיצטדיונים המרכזיים ונהנה לשמוע את האנשים שמעודדים אותי. הטניס שלי כיום הוא שונה מכל טורניר גראנד סלאם בו השתתפתי עד היום. יש פה המון קרואטים שמעודדים אותי ואת מריו. הבנתי שמאז שזכינו בגביע דייויס, קצב מכירות מחבטי הטניס בקרואטיה עלה באחוזים מטורפים".

מריו אנצ'יץ', שגבר על יאן הרניץ' הצ'כי בשלוש מערכות חלקות אמר בסיום: "הטניס הקרואטי משתפר בקצב מדהים וזה עוד לא הסוף. יש לנו טניסאי שמדורג במקום השני בעולם לנוער וזה רק הולך ומשתפר".

העבריין: רוסקו טאנר נשלח לשנתיים בכלא

הידיעה הזו לא ממש קשורה לאליפות אוסטרליה הנוכחית, אבל נוגעת לאלוף הטורניר ב-1977, רוסקו טאנר האמריקאי. טניסאי העבר האמריקאי, נשלח השבוע למאסר של שנתיים, אחרי שלא עמד בתקופת מבחן בעקבות הרשעות קודמות שלו.

טאנר, שהיה גם פינאליסט טורניר ווימבלדון ב-1979, קיבל מאסר על תנאי בפעם הראשונה ב-2003, כשרכש סירה בהמחאה ללא כיסוי. כמה חודשים לאחר מכן, הוא נעצר בטנסי אחרי שלא שילם מזונות עבור בתו. מדובר בסכום של יותר מ-80 אלף דולר והשבוע כאמור נגזר על טאנר עונש של שנתיים מאסר בפועל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully