וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנ'צסטר יונייטד איבדה את הנשמה"

18.1.2006 / 12:46

אריק קאנטונה טוען כי עברו הימים הגדולים שלו ושל ג'ורג' בסט. כריסטיאנו רונאלדו בדרך החוצה. דיוף מבולטון נקנס בגלל אלימות

הסמל של מנצ'סטר יונייטד בשנות התשעים, אריק קאנטונה, מודאג מאוד ממצבה הנוכחי של הקבוצה. קאנטונה שלח כמה ביקורות קשות לעברם של אנשי הקבוצה. "מאז הגעתו של גלייזר ועזיבתו של רוי קין, אני מודאג. יש לי הרגשה שהקבוצה תאבד את המורשת שלה. מותו של ג'ורג' בסט, יכול אולי לסמל את מותה של הנשמה של המועדון".

קאנטונה הוסיף עוד כי מנצ'סטר יונייטד של היום, מציגה כדורגל משעמם מאוד, שלא כמו בתקופה בה הוא קיבל חופש לעשות כמעט כל מה שרצה במשחק.

כריסטיאנו רונאלדו בדרך החוצה?

עיתון ה"דיילי מירור" הבריטי מפרסם היום כי כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי, יסיים בסוף העונה את דרכו במנצ'סטר יונייטד. לפי מקורות באנגליה, רונאלדו מועמד לשלוש קבוצות בכירות באירופה תמורת 20 מיליון פאונד: ריאל מדריד, יובנטוס וולנסיה. שתי האחרונות כבר יצרו קשר עם רונאלדו.

מה שמגביר את סיכוייו של רונאלדו לעבור לקבוצה אחרת, הוא התקרית שלו עם חברו לקבוצה, רוד ואן ניסטלרוי, באחד האימונים האחרונים.


גארסיה יחמיץ את המשחק מול מנצ'סטר יונייטד

שחקנה של ליברפול, לואיס גארסיה, יחמיץ את משחקה הקרוב של הקבוצה מול מנצ'סטר יונייטד. הספרדי סובל מפציעה בברך, שהשביתה אותו משני המשחקים האחרונים. גארסיה נסע בינתיים לספרד, כדי להיבדק אצל אורטופד מומחה. לפי הציפיות, גארסיה יחזור לשחק בסוף החודש, במשחק הגביע מול פרוטסמות.

דרוגבה: "מוריניו הוא אל חי"

אם חשבתם שהכל כבר נאמר על מנג'ר צ'לסי, ז'וזה מוריניו, לאחד משחקניו, דידייה דרוגבה, היה מה לחדש. "הוא אל חי. הוא חוזה דברים שקורים לאחר מכן. זה מרשים מאוד, כמעט מיסטי", אמר דרוגבה והוסיף: "הוא הכריז בשנה שעברה שצ'לסי תהיה אלופה וזה באמת קרה. הוא ידע את זה, זו לא הייתה פרובוקציה".

החלוץ מחוף השנהב לא חסך במילים והמשיך להחמיא: "מוחמד עלי אימץ את אותה הגישה והפך לאל. אולי זה גם יקרה למוריניו בעוד כמה שנים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

דיוף נקנס על אלימות כלפי אשה

אל חאדג'י דיוף, חלוצה של בולטון, נקנס בבית משפט סנגלי בסכום של 500 אלף פרנק צרפתי. דיוף הואשם באלימות כלפי אשה, אחרי שדחף את אשתו לשעבר של חברו לבולטון, חאלילו פאדיגה. כל זה קרה במועדון לילה בבירה הסנגלית דקאר, בחודש יולי האחרון.


לטענת האקסית של פאדיגה, היא לא יכלה לעבוד במשך כמעט חודש בעקבות המכה שקיבלה מדיוף. זה היה הקנס המשמעותי השני שמקבל דיוף בקריירה. בפעם הקודמת, הייתה זו התאחדות הכדורגל האנגלית, שקנסה אותו אחרי שירק על אוהד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully