וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסט ברומיץ' הודחה מהגביע האנגלי

18.1.2006 / 0:42

הפסידה לרדינג מליגת המשנה 3:2 אחרי הארכה. וויגאן ניצחה את לידס בפנדלים. גם מידלסבורו וברמינגהאם עלו לסיבוב הרביעי

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי:

מידלסבורו-נונאטון 2:5

מידלסבורו הקלה מעט על אוהדיה אחרי השביעייה שקיבלה מארסנל בשבת. ולמרות זאת, מידלסבורו הייתה על סף ספיגה חמש דקות מהפתיחה מנונאטון מליגת החובבים, כשמרפי, האיש שהשווה בפנדל בדקה ה-90 במשחק הקודם וכפה משחק חוזר, עמד מול ברד ג'ונס, אך השוער של מידלסבורו עצר את הבעיטה. רק בדקה ה-34 נשמו לרווחה אוהדי בורו, כשריגוט קבע 0:1. לאחר מכן יעקובו בפנדל (42), פארנבי (50), יעקובו שוב (58) ווידוקה השלימו חמישייה בדרך לשלב הבא. אך גם את המשחק הזה מידלסבורו סיימה עם טעם רע, לאחר שאותו מרפי כבש צמד בדקות ה-71 וה-86, שסימן שמידלסבורו רחוקה מלהיות רגועה, על אף שהעפילה לסיבוב הרביעי.

רדינג-ווסט ברומיץ' 2:3

מובילת הליגה הראשונה הוכיחה שהיא לא רחוקה בכושרה הנוכחי מהרמה של הפרמיירליג, וניצחה בביתה את ווסט ברומיץ' מהליגה שמעליה. ווסט ברום הוליכה 0:2 מצמד של ריצ'ארד שאפלו בדקות ה-9 וה-32, אך צמד של לירוי ליטה במחצית השנייה (50 ו-65) שלח את שתי הקבוצות להארכה. אותו ליטה השלים שלושער בדקה ה-93, שהעיף את ווסט ברומיץ' מהמשך המשחקים בגביע האנגלי.

בירמינגהאם-טורקווי 0:2

בירמינגהאם מהפרמיירליג נזקקה לכל ההשראה שהיא יכלה לשאוב במאבקה נגד טורקווי מהליגה השלישית. רק בדקה ה-61 כבשה ברמינגהאם את השער הראשון (ירוסיק). מייקל פורסל הוסיף את השני בדקה ה-81 והציל את ברמינגהאם, שמסובכת בתחתית הפרמיירליג, מעוד הפסד מביך.

צ'סטר-צ'לטנהאם 1:0

שער של אודג'אי מ-12 מטר בדקה ה-52 נתן את הכרטיס לסיבוב הרביעי לצ'לנטהאם בקרב בין שתי הקבוצות מהליגה השלישית. לצ'לנטהאם מובטחת הכנסה כספית מרשימה, כיוון שבשלב הבא היא הוגרלה לארח בביתה את ניוקאסל.

וולסוול-ברנסלי 0:2

בקרב בין שתי הקבוצות מהליגה השנייה ידה של וולסוול הייתה על העליונה. מייקל לירי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-68, וקווין ג'יימס הבטיח את הניצחון עשר דקות מאוחר יותר.

לידס-וויגאן 3:3 (2:4 לוויגאן בפנדלים).

וויגאן מהפרמייר ליג הובילה שלוש פעמים על לידס מליגת המשנה, שלא נכנעה והשוותה שלוש פעמים וכפתה הארכה. הפנדל האחרון של וויגאן נבעט על ידי קבנה, והשאיר את המארחים מאוכזבים. כובשי השערים לוויגן: הילי (41 ו-61) וקלי (116), ללידס: ג'והנסן (24) ורוברטס (50 ו-103).

סטוק-טאמוורת 1:1 (סטוק ניצחה בפנדלים 4:5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully