וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה אלויסיו מתקרב לבית"ר ירושלים

17.1.2006 / 23:40

החלוץ מסאו פאולו, אמור להיפגש בפאריז עם פיליפ סולומון, כדי לסגור את תנאיו בקבוצה. נקאטה שוב בתמונה, מיטרסקי ננזף

אתר בית"ר נט מדווח כי ז'וזה אלויסיו, חלוצה של אלופת העולם לקבוצות סאו פאולו, על סף חתימה בבית"ר ירושלים. אלויסיו אמור להיפגש מחר (רביעי) בפאריז עם פיליפ סולומון, עוזרו של לואיס פרננדז, ולסכם סופית את הגעתו לקבוצה.

מקורות נוספים שמאשרים את הגעתו של אלויסיו לישראל הם כלי התקשורת בברזיל, שדיווחו היום כי השחקן בדרך לישראל אחרי שדחה הצעות מהקבוצות הברזילאיות, קורינתיאנס וסאנטוס.

חברו של לואיס פרננדז, ראי, שחקן נבחרת ברזיל לשעבר, הוא בין אלו שמפעילים לחצים כבדים על אלואיסיו, שאמור לקבל שכר גבוה במיוחד בירושלים, אם יחתום לבסוף.

בבית"ר ירושלים מכחישים בינתיים כי מתנהל מו"מ עם אלויסיו, אך יתכן מאוד כי אחרי פגישתו של סולומון עם אלויסיו, תצא הודעה רשמית.

עודד זרגרי מ"הארץ מוסיף: בבית"ר מנהלים מו"מ גם עם הארגנטינאי חאבייר קמפורה מקבוצת טירו פדרל ומקסימיליאנו אסטאבס מאולימפו. בקבוצה לא אוהבים את התנהגותו של הבלם המקדוני איגור מיטרסקי. השופט זיו אדלר, שניהל את משחק הקבוצה בגביע הטוטו מול נצרת עילית (3:2) התלונן כי מיטרסקי קילל אותו. הבלם הכחיש ואמר: "קיללתי, אבל את עצמי". דובר הקבוצה, דרור מרשלקוביץ', אמר: "אם וכאשר נמצא לנכון שהשחקן לא נהג בצורה תקינה - נעניש אותו". הוא יועמד לוועדת משמעת פנימית של הקבוצה.

אופציית נקאטה חזרה (משה גוזגל, ספורט 5)

גורמים בצרפת ובביתר ירושלים טוענים הלילה כי במהלך שהותו של פיליפ סולומון בפריז במסגרת המשא ומתן עם אלויסיו , הוא יפגש גם עם קוז'י נקאטה, מגן נבחרת יפן, וינסה לשכנע אוצו להגיע בסופו של דבר לישראל. סוכנו של נקאטה הסכים להיפגש עם סלומון והלילה אמר נקאטה ל"חדשות הספורט": "למרות שחשבנו שהכל נגמר, יעשה ניסיון נוסף לבדוק את הגעתי לירושלים עוד העונה".

בצרפת טוענים כי מכיוון שנקאטה לא הצליח למצוא בסופו של דבר קבוצה אחרת כפי שהבטיח סוכנו, ובקבוצתו מארסיי הוא לא משחק, הוא רוצה להגיע לישראל, כאשר גם שיחה ארוכה עם זיקו (לינק) מאמן נבחרת יפן, עזרה לו לקבל החלטה לחשוב שוב על העניין. במידה ונקאטה יחתום בסופו של דבר בארץ, בית"ר ירושלים תשחרר זר נוסף בנוסף לאדם קאפיץ' הסלובני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully