וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר אמור לחזור לאימונים

17.1.2006 / 19:27

הרץ האחורי של סיאטל צפוי לחזור לקבוצה לקראת המשחק מול קרוליינה. מאנג'יני מאמן הג'טס, החטיפה של פולמאלו הייתה חוקית

הסיאטל סיהוקס יחזיקו אצבעות בימים הקרובים לשון אלכסנדר. הרץ האחורי, שיצא כבר ברבע הראשון עם זעזוע מוח מהמשחק מול הוושינגטון רדסקינס (10:20) צפוי לחזור להתאמן, ולפתוח בגמר ה-NFC ביום ראשון מול קרוליינה. "הוא אמר שהוא מרגיש טוב, ואנחנו מקווים שאכן כך", אמר מייק הולמגרן, מאמן סיאטל, "אני מניח שאם משהו חריג לא יקרה, הוא יתאמן".

מזל טוב לניו יורק ג'טס. אריק מאנג'יני, מי שהיה בעונה האחרונה מתאם ההגנה של הניו אינגלנד פטריוטס, מונה למאמן הראשי. המזל הטוב מגיע בעיקר כי החתמתו של מאנג'יני בן ה-35 סגרה את הגולל על אופציות נוראיות כמו ג'ים האסלט. מאנג'יני שימש כעוזר מאמן בג'טס בין 1997 ל-1999 בטרם הצפין עם ביל בליצ'יק לפוקסבורו.

החטיפה של טרוי פולמאלו הייתה חוקית? עכשיו זה רשמי, התשובה היא כן. בהודעה שהוציאה הליגה נקבע כי פולמאלו תפס את הכדור וביצע תנועת פוטבול, מה שהופך את התפיסה ללגיטימית, על אחת כמה כשזו הייתה הפסיקה על המגרש. "לא היה מקום לשנות את ההחלטה בריפליי", הודו בהנהלת ה-NFL.

נורב טרנר, שהיה מאמן ראשי באוקלנד בשנתיים האחרונות, עומד להצטרף כמתאם התקפה לסן פרנסיסקו פורטי ניינרס במקום מייק מקארת'י, שעבר לגרין ביי כמאמן ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully