וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייט וסחנובסקי מדורגים 5 באליפות אירופה

17.1.2006 / 18:08

צמד המחליקים הישראלי כנראה לא יעמוד על הפודיום, בהכנה האחרונה לפני אולימפיאדת טורינו, שתשודר בערוץ 2

צמד המחליקים האומנותיים על הקרח, גלית חייט וסרגיי סחנובסקי, פתחו היום (שלישי) את הופעתם באליפות אירופה, המתקיימת בליון שבצרפת. התחרות מהווה הכנה אחרונה לפני אולימפיאדת החורף, שתיפתח ב-10 לפברואר בטורינו.

תחרות הריקודים לזוגות מורכבת משלושה חלקים: ריקוד החובה, הריקוד הקצר והריקוד המקורי. היום התחרו 22 הזוגות באליפות בשלב ריקוד החובה, שהיה בסגנון טנגו רומנטי.

חייט וסחנובסקי נראו מצויין, אבל כמו בכל שנה, גם הפעם נראה לפחות, שהשופטים החמירו איתם מעט. הצמד הישראלי זכה לציון משוקלל של 34.79 נקודות, שדירוג אותם במקום החמישי. מי שמובילים את התחרות בתום החלק הראשון הם סגני אלופי אירופה, אלנה גרושינה ורוסלאן גונצ'רוב מאוקראינה (38.82 נק'). הזוג הליטאי, מרגריטה דרוביאזקו ופובילאס ואנאגאס מדורגים 2 (38.34 נק') ואלופי העולם ואירופה מרוסיה, טטיאנה נאבקה ורומן קוסטומרוב, מדורגים במקום השלישי בלבד. צמד צרפתי מקדים את חייט וסחנובסקי במקום הרביעי. כמו שזה נראה, סיכוייהם של חייט וסחנובסקי לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים קלושים.

הצמד הישראלי השני, אלכסנדרה ורומן זרצקי, מדורגים במקום ה-17 הכללי ונראה שהם יכולים להגיד שלום לכרטיס לאולימפיאדת טורינו.

יורם ארבל ואריק זאבי ישדרו את אליפות אירופה

באולימפיאדת החורף, שתיפתח ב-10 לפברואר בטורינו, תוכלו לצפות השנה בערוץ 2. בתקופת האולימפיאדה, תועבר מדי ערב ב-19:00 תכנית סיכום של אירועי היום, אותה יעבירו יורם ארבל ואריק זאבי.

טקס הפתיחה החגיגי של האולימפיאדה יועבר בשידור משולב מאצטדיון ה"סטדיו אולימפיקו" בטורינו ומהאולפן בישראל.
לקראת השידורים נבנה אולפן מיוחד במערכת גרפיקה וירטואלית ואנימציה תלת ממדית, שם יובאו הדיווחים על גבי לוח תוצאות ממוחשב. את המהדורה היומית מפיקה חברת החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully