וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה טוב שבאת הביתה

17.1.2006 / 16:02

אחרי הירידה למחתרת בעקבות ההתפטרות מהנבחרת, אברהם גרנט חוזר בסערה (למדורי הספורט). מישהו התגעגע? הערות המערכת, פינה חדשה

גרנט 1 (חמי אוזן)

התגעגעתם? הנה הוא שוב איתנו. אחרי שהתפטר מהנבחרת וירד למחתרת למספר חודשים, חזר המאמן הלאומי לכותרות הראשיות של שני העיתונים היומיים. באופן מאוד מתוזמן ומתוחכם, גרנט לא קיפח את שני היומנים הגדולים וסיפר להם בו זמנית על יחסיו הקרובים עם רומן אברמוביץ' ותוכניותיו לגבי הפועל ת"א. אין מה לומר, האיש יודע לעבוד. גרנט רק שכח כי כאשר העיתונים היומיים מספרים כי הוא רוצה את זנדברג, עידן טל ודוידוביץ' בהפועל ת"א, הוא מרגיז את הבוס שלו לשעבר, יענקל'ה שחר. נראה אם באמת לגרנט יהיה את האומץ לגנוב לשחר שחקנים.

גרנט 2 (חמי אוזן)

לפני שגרנט מצרף לרשימת המקורבים שלו את לבייב ואברמוביץ' ומכין תוכניות סודיות להפועל ת"א, כדאי קודם שישלים את חובתו הלאומית ויסביר לציבור אוהדי הכדורגל מדוע התפטר מנבחרת ישראל. במדינה מתוקנת, המאמן העוזב היה מכנס מיד מסיבת עיתונאים ונדרש להסביר מה הניע אותו להתפטר. אף אחד לא היה נותן לו להיעלם עד יעבור זעם. זאת נבחרת, לא קבוצה פרטית. אבל גרנט בחר לנהוג כמו פוליטיקאי שחושב רק על עצמו ולא רוצה לכלכך את הידיים שלו, ירד לבונקר, עד שהיום בבוקר הוא עלה בחזרה. בלי תשובות על הנבחרת, כמובן.

פיגו (אודי הירש?)

תחזיקו חזק: לואיס פיגו סירב להפועל ת"א. אחרי שכוכב העל הפורטוגלי הרהיב עוז להגיד לא למיליונים של לבייב, ולא הסכים להתקדם מהאורווה של סן סירו לארמון בבלומפילד, אולי כדאי לרוכשי הפועל ת"א למתן במעט את ציפיותיהם, וללכת על מטרות זולות יותר, ריאליות יותר. במילים אחרות, עליהם לוותר על ההזיות והיומרות להפוך בין לילה קבוצת כדורגל ישראלית, חלשה בקנה מידה אירופי, למעצמה יבשתית. זה לא עבד במקרה של הפועל ירושלים בכדורסל, וכפי שמגלה אט אט בית"ר ירושלים (שמתעניינת בחלוצים שמתגלגלים ליובנטוס), גם לא בכדורגל. להפועל ת"א יש את הפריבילגיה ללמוד מטעויות של אחרים. בינתיים, אם להסתמך על הפרסומים האחרונים, היא לא למדה דבר.

ארבייטמן (אודי הירש)

אריק איזיקוביץ' שוב משתעשע בעשיית רווחים על גבו של התכשיט שלו, שלומי ארבייטמן. אחרי שהעביר אותו מהפועל פ"ת המתמוטטת למכבי חיפה, פתאום הקבוצה של יעקב שחר היא החדשות של אתמול, לאור הצפת האוליגרכים, והבוס של בית"ר נס טוברוק כבר מפיץ שמועות כאילו החוזה של ארבייטמן לא סגור. איזה מסר איזיקוביץ' מעביר לשחקן שלו? הוא עדיין לא השתלב בקבוצה, החלק שלו באליפות היה זניח למדי (עכשיו, כשיניב קטן עזב, הוא יגדל, אבל מדובר בגארבג' טיים) ועדיין לא הוכיח שהחלים ממחלות הילדות הרבות שלו. אם איזיקוביץ' ימכור אותו שוב, לכל המרבה במחיר, הילד עוד יחשוב שהוא בדרך הנכונה – והוא לא. ארבייטמן הוא לא סחורה, הוא שחקן כדורגל, שזקוק ליציבות ושקט כדי להתפתח. אם איזיקוביץ' ימשיך לטרטר אותו, העסקה הבאה עלולה להיות האחרונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

פיינל פור (אודי הירש)

אופוריה במנהלת הליגה: הכרטיסים לפיינל פור נחטפים. לכאורה, הכדורסל הישראלי קם לתחייה, אלא שמדובר בערב אחד שלא יצליח להסתיר את הואקום שמסביב. בשבוע שבו גבעת שמואל מנחיתה את הזר ה-9,000 שלה, גליל עליון נזקקת לשתי הארכות כדי לחלוף על פני מכבי פ"ת והפועל ירושלים מתבזה בניסיון לבטל את שיטת המשחקים באמצע העונה, אין שום סיבות לאופטימיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully