וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות במנצס'טר יונייטד

17.1.2006 / 14:34

ואן ניסטלרוי ורונאלדו החליפו מהלומות באימון. רונאלדו הורחק לשלושה משחקים. ריקי מחטאפה מועמד ליונייטד. ווסטהאם מחפשת חלוצים

הבלגאן במנצ'סטר יונייטד רק הולך וגובר. כלי התקשורת הבריטיים מדווחים היום כי רוד ואן ניסטלרוי וכריסטיאנו רונאלדו הלכו אתמול (שני) מכות באימון, לאחר שהחלוץ ההולנדי בא בטענות לכוכב הפורטוגלי בן ה-20 על ההרחקה שלו בהפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי. ואן ניסטלרוי טען כי המהלך של רונאלדו היה אנוכי, והצטרף לשאר הוותיקים במועדון שטוענים שהקשר המוכשר עסוק יותר מדי בעצמו, ופחות מדי בקבוצה.

אלכס פרגוסון זעם על שני השחקנים שלו והזמין אותם לבירור במשרדו. מצב הרוח באולד טראפורד גם ככה נמצא בשפל, לאור חוסר היכולת של השדים האדומים לרשום ולו ניצחון אחד בשנת 2006, שלא לדבר על ההדחה שלהם בשלב הראשון של ליגת האלופות ופער 16 הנקודות מצ'לסי.

מכה נוספת לאלכס פרגוסון: הוא ייאלץ להסתדר בשלושת המשחקים הקרובים של הקבוצה ללא כריסטיאנו רונאלדו. ערעורו של הפורטוגלי הצעיר על הכרטיס האדום שספג בדרבי נדחה, על אף שצילומי הטלוויזיה הוכיחו שלא היה מגע בינו לאנדי קול. השופט סטיב בנט הרחיק אותו בכל זאת בתואנת משחק מסוכן. רונאלדו יחמיץ את משחק הגביע נגד ברטון אלביון, משחק הליגה נגד ליברפול, ומשחק גביע הליגה נגד בלקבורן.

מי שעשוי להצטרף לפרגוסון בקרוב הוא חלוץ חטאפה, ריקי, שהרשים את אחיו של פרגי במשחק האחרון מול סלטה ויגו. סעיף השחרור של החלוץ הוא 8 מיליון ליש"ט, כשחוזהו מסתיים רק ב-2009, אולם נראה כי הספרדים מוכנים לשחררו בעבור מחצית מהסכום הנקוב.

חדשות נוספות מאנגליה:

* ז'וזה מוריניו מאשר כי ייתן לאחד משחקניו בצ'לסי לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת, כדי לאפשר להם לקבל דקות משחק, שיגדילו את סיכויהם להשתתף במונדיאל הקרוב. המועמדים לעזוב הם ווין ברידג' וגלן ג'ונסון האנגלים ורוברט הות' הגרמני, כשברידג' הוא המועמד המוביל להחליף כתובת בתוך העיר לטוטנהאם, כאשר ווסטהאם מעוניינת בג'ונסון.

* ווסטהאם הציעה 7 מיליון ליש"ט לנוריץ' עבור חלוצה בן ה-22, דין אשטון. עוד שני שחקנים שנמצאים על הרדאר של אלן פארדיו הם נייג'ל דה יונג, קשרה של אייאקס, אחריו יצא לאחרונה לעקוב מאמן ווסטהאם, וניקולה פוברג מליל, חלוץ שמשחק בנבחרת צרפת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully