וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת השלום

גיל קדרון

17.1.2006 / 15:18

שאקיל וקובי העניקו תקווה למין האנושי כשהראו שגם אויבים מרים יכולים להשלים, ואז ביינום עשה בלגאן. בסוף הלייקרס ניצחו

יש לישראלים ולפלשתינאים סיבה להיות אופטימים. הודו ופקיסטן יכולות לקוות. אור הופיע בקצה המנהרה של הילדים הרעבים באפריקה.

זה סוג התקווה ששאקיל אוניל וקובי בריאנט העניקו לעולם. הדיזל ניגש לקובי בזמן שהגארד ערך מתיחות והושטת היד הבלתי צפויה בעליל בחימום התניעה את תהליך השלום התקדם בקצב מואץ. בהמשך שני הקפטנים עמדו במרכז המגרש לפני הטיפ אוף והתחבקו לקול תשואות הקהל ההוליוודי. ולא מדובר במגע הצונן שראינו לפני שנתיים, אלא בחיבוק אמיתי וחמים. אהבה הייתה באוויר. בקרוב הסרט.

ברקע התקיים משחק כדורסל שנגמר בניצחון ראשון של הלייקרס של קובי על ההיט של שאקיל, בתוצאה 92:100, כשאת הסלים החשובים קלעו דווקא למאר אודום (19, 10 ו-9 אסיסטים) ודווין וויד (34 נקודות ו-7 אסיסטים), אבל למה להתמקד בזוטות שכאלו אל מול המופע המרגש של האנושיות בסטייפלס סנטר. דיוויד שטרן צפה בדאגה במתרחש והתחיל לחשוב על עלילה מעניינת חדשה שתשיג לו רייטינג מטורף בחג המולד.

"זה גרם לי להרגיש טוב", אמר בריאנט, שקלע 37 והודה שהיה מופתע מהמהלך של אריסטו הגדול. "עברנו כל כך הרבה מלחמות ביחד, ועכשיו סוף סוף אפשר לעבור הלאה. אני מאחל לו כל טוב בסאות' ביץ'".

"אני חושב שזה היה טוב עבור לוס אנג'לס, עבור ה-NBA ועבור הנוער, בייחוד לאור העובדה שכל זה קרה ביום של מרטין לותר קינג".

אידיליה אמיתית, רק שקובי כנראה הספיק לשכוח שיום קודם ענה "למי בכלל איכפת? את מי זה מעניין?" בתשובה לשאלה איך זה מרגיש לפגוש שוב את אוניל. טוב נו, אתמול זה אתמול והיום זה היום.

וביינום בשלו

הסנטר הסביר שדיבר עם האגדה החיה ביל ראסל, שלא נתן לריבים שלו עם ווילט צ'יימברליין להידרדר, ושמר על יחסים חמים איתו עד יום מותו. "הייתי תחת פקודות מביל ראסל הגדול", אמר הדיזל, שהשיג דאבל דאבל צנוע של 18 ו-10. "הוא אמר לי איך יריבויות צריכות להיראות ושעליי ללחוץ את היד של בריאנט. היות שהיום הוא יומו של מרטין לותר קינג, שהיה שגריר של שלום, החלטתי לסיים את הריב הזה".

מישהו אחד שלא קיבל את המזכר שהמשחק היה בסימן שלום הוא הילד אנדרו ביינום, שנכנס לשתי דקות לשמור על שאק והצליח לעורר מהומה. בהתקפה הראשונה שלו על הפרקט, ביינום ראה את חייו חולפים לו מול העיניים כאשר אוניל התרומם מעליו לפולו-דאנק מפלצתי. מיד אחרי ההטבעה הסתכל השוטר החדש של מיאמי לעבר פיל ג'קסון כשואל מדוע ולמה הוא העלה את הילד בן ה-18 הזה מולו, אבל בהתקפה ביינום הראה שהוא לא פראייר. הילדון סיבסב את שאק בדרך להטבעה יפהפיה משלו, ולא הצליח לעצור את ההתלהבות הגואה כשקיפץ כל הדרך חזרה מול הפנים של הכוכב של מיאמי, ואף דחף אותו בהתגרות. שאקיל לא ממש אהב את החוצפה המטופשת הזו, והעיף את הילד לכל הרוחות, בפעולה שחייבה את שני השחקנים בעבירה טכנית כפולה.

"הוא הביך אותי בדאנק ההוא, אז הרגשתי שאני חייב להחזיר לו", אמר ביינום, הבחירה ה-10 של הלייקרס בדראפט האחרון, והשחקן הצעיר בליגה. "אני גדל, והיה כיף לשחק נגד אחד מהשחקנים האהובים עליי".

לא בטוח שאוניל מרגיש אותו דבר, ואולי זו תהיה העלילה המרכזית בחג המולד הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully