וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בגרמניה יש ליגה בכירה

לירן רוזנר

17.1.2006 / 11:47

דווקא כשהפופולאריות של הבונדסליגה עולה, בערוץ הספורט החליטו לצמצם כמעט לאפס את השידורים. נשאלת השאלה למה

דווקא בשנה שבה המונדיאל נערך על אדמת גרמניה, דווקא במדינה שבה איכויות השידור הן מהטובות והמשוכללות בעולם, דווקא במקום בו האיצטדיונים נחשבים לחדשים ביותר והאווירה סגנונית ומרשימה, מתעלם ערוץ הספורט מליגה פופולארית, נצפית ובניגוד לליגות אחרות שסובלות מפיחות במעמדן (איטליה לדוגמא) גם מוכרת.

למי שלא הבין - אני אוהד מושבע של הבונדסליגה, ורגע אני מתוסכל. מתוסכל, כי היום אחת הליגות הכי אטרקטיביות והכי יפות באירופה נעלמת מפני הצרכן הישראלי, ואני וחובבי הכדורגל הגרמני המושבעים פשוט חסרי אונים ושואלים את עצמנו למה.

קשה להבין את ההחלטה שעומדת מאחורי התעלומה הזאת. ערוץ הספורט נהג בעבר לשדר כדורגל מגרמניה, היום אנחנו מקבלים שידורים חוזרים מה-WWE או שידורים חוזרים ממשחקים שנערכו בעבר. ולא, איני מתיימר להשוות בין הליגות האירופאיות, אבל ההתלהבות משידור המשחק בין באיירן מינכן ו-ורדר ברמן של אותם גרונות השאירה טעם של עוד.

חבל שבישראל לא זוכים לקבל יותר מהקרם הבווארי, מהטראפמניה בשטוטגארט, מברמן, מכדורגל מרטיט ומדראמות רוויות שערים. זה שהשמות שם פחות נוצצים מאיטליה, אנגליה או ספרד לא עושה את הליגה הזו פחות טובה. יתרה מכך, היא נהפכת למעניינת משנה לשנה גם בשוק השחקנים, רק לאחרונה הצטרפו לליגה ה"קוסם ההולנדי" רפאל ואן דר ווארט, שמוליך את המבורג לעונה היסטורית, וג'ון דאל תומאסון, ייספר גרונקייאר או דניאל ליוביה בשטוטגארט של טראפטוני.

וכל זאת, בנוסף לשחקנים שכבר נמצאים כאן, כמו דייסלר, באלאק, שווינשטייגר, מקאי או לוסיו אצל באיירן, או קלוסה, הסקורר הנהדר של ברמן. כבר לפני כמה שנים הבינו מומחים אסייתים את השיווק שטמון בבונדסליגה, והיום היא נחשבת לאחד המוצרים המבוקשים ביבשת.

אני לא הולך להיכנס לשיקולים של ערוץ הספורט, אני בטוח שיש להם את הדיעות שלהם, אבל לנו, חובבי הבונדסליגה, כואב כל שבת לשמוע קול בלי לא לראות תמונה. ולא רק לנו. גם חובבי הליגה האנגלית לא מבינים את ההתעלמו המוחלטת מהבונדסליגה. אולי מישהו יסביר לערוץ הספורט, יותר טוב מה שאנחנו חובבי הבונדסליגה כבר הרבה זמן מנסים להגיד: שידורי הבונדסליגה הם חובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully