וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יורק רק מי שעכשיו ירד מהעצים"

16.1.2006 / 17:28

כך אמר מאמן בילבאו חאבייר קלמנטה בעקבות יריקה של אטו, ומיהר להתנצל. שלושער ראשון בקריירה לזידאן, בקהאם מכחיש שיעזוב

חאבייר קלמנטה, מאמן אתלטיקו מדריד, טען כי הביקורת שהטיח בסמואל אטו אינה גזענית. אחרי שצילומי הטלוויזיה הראו שחלוצה הקמרוני של ברצלונה יורק לעבר אקספוזיטו מבילבאו, אמר קלמנטה: "לירוק זה מגעיל, חשבתי שרק מי שירד עכשיו מהעצים יורק".

רק אחר כך, לאחר שקמה סערה ציבורית בעקבות דבריו, תיקן עצמו המאמן: "בכלל לא ידעתי שאטו הוא זה שירק. אני לא עושה הכללות על התנהגות של שחקנים שחורים או לבנים, אם פויול היה יורק הייתי מגיב אותו דבר".

זידאן: "זה השלושער הראשון שלי"

הכוכב הצרפתי של ריאל מדריד כבש שלושה שערים בניצחון קבוצתו מול סביליה, ובאופן מפתיע, הייתה זו הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא כובש שלושער. "33 שנים אני משחק כדורגל, ורק עכשיו זה הגיע", אמר זיזו. "לכבוש עבורי זה משני. היום זה קרה, אבל העיקר שניצחנו. אנחנו עולים על דרך טובה, וחשוב שנמשיך אותה".

בקהאם מכחיש טענות אריקסון

דייויד בקהאם הכחיש שהוא רוצה לעזוב את ריאל מדריד. בעקיצה שארגן הצהובון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד" למאמן נבחרת אנגליה אריקסון, אמר השבדי שהוא יוכל להביא בקלות את בקהאם לאסטון וילה מכיוון שהוא משתוקק לעזוב את ספרד. דוברו של בקהאם הגיב לטענות ואמר: "אין שום כוונה מצד דיוויד לעזוב את ריאל, הוא מחויב לקבוצה ואך ורק לה".

אריקסון אף אמר ל"שיח'" כי בקהאם מתוסכל מההתנהלות של ריאל ומכך ששיחק תחת חמישה מאמנים בתקופה שלו ברנבאו. דוברו של השחקן הגיב ואמר כי "ברור שדיוויד מאוכזב מכך שלא זכה באף תואר בריאל, אך הוא לא מתכנן לעזוב אותה. כל הצעה שתגיע לשחקן, מאנגליה או מכל מקום אחר, תידחה על ידי השחקן. אנחנו רוצים להתחיל במשא ומתן לגבי העונות הבאות בריאל כבר בשבועות הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully