וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון נפצע אבל ישחק בגביע

יואב בורוביץ', הארץ בשיתוף

15.1.2006 / 10:21

כדורסלן מכבי ת"א מתח שריר, אך צפוי לשחק מול מכבי ראשל"צ בגביע (20:00). גליל ור"ג ינסו למחוק פיגורים דו ספרתיים

וויל סולומון, שהצטיין בניצחון החוץ 66:94 על ציבונה זאגרב ביום חמישי, מתח אתמול שריר במפשעה לקראת סיום האימון, אך צפוי לשחק הערב ברבע גמר הגביע נגד מכבי ראשל"צ. במשחק הראשון גברה מכבי על ראשון 92:98, הפעם היא צפויה לנצח בהפרש יותר גדול.

"לא היה לי משחק אחד קל נגד פילזן במשך כל הקריירה, אבל בואו קודם נעבור את רבע הגמר", התייחס המאמן פיני גרשון למשחק של מכבי ביום חמישי, והוסיף: "ראשל"צ קבוצה טובה ונצטרך לבוא מרוכזים ומוכנים".

במכבי מייחסים את השיפור בזמן האחרון, כולל הניצחון הגדול בזאגרב, למשחק ההגנה. "ניצחנו בקלות בגלל ששיחקנו הגנה קבוצתית נהדרת", אומר סולומון, "והיא גם זו שסידרה לנו סלים קלים בהתקפה". אנתוני פארקר משכפל את הדברים: "המפתח היה שמנענו מהם לקלוע שלשות. אחרי שעצרנו אותם כמו שצריך הצלחנו גם להוציא לפועל בהתקפה. אנחנו משחקים יותר טוב ונראים טוב יותר, אבל זה יכול להשתנות ולכן חייבים להישאר מפוקסים".

הגליל ורמת גן בבעייה דו ספרתית

לפני שבועיים אמר מאמן הגליל העליון, אורן עמיאל, כי ההגרלה מול מכבי פ"ת נוחה. אחרי ההפסד 78:64 במשחק הקודם, בפני עמיאל והגליל ניצבת משימה לא קלה של מחיקת פיגור בן 14 נקודות. וזה הולך להיות קשה עוד יותר עם הפציעה של ליאור אליהו, שייעדר חודש וחצי בעקבות שבר בידו. הבולגרי יורדן בוזוב, שחתם בשבוע שעבר, יערוך את הבכורה שלו בקבוצה וינסה לעזור לג'יי סטרייט, שבמשחק שעבר היה חלש במיוחד, עם 0 מ-7 מהשדה. בפ"ת כל שרוצה זיו ארז, המאמן, הוא לשמור על קצב רגוע ולא להיקלע למשחק של חתול ועכבר. הוא יסתמך שוב על קלייד ג'ורדן, שהיה מעולה במשחק שעבר, כשקלע 19 נקודות וקטף 14 כדורים חוזרים.

למכבי רמת גן בעיה גדולה אפילו מזו של הגליל. בני השרון הגיעה לזיסמן ויצאה עם ניצחון 84:96. מי שבוודאי מחכה למשחק הוא עוסמאן סיסה, לו יש את המספר של רמת גן, נגדה קלע במאה אחוז מהשדה (16 מ-16) בשני המפגשים האחרונים.

רמת גן, בראשות טונג'י אוואג'ובי המצוין, עושה חיל לאחרונה בליגה, אבל משחק הגביע היה סיפור אחר. האורחים ינסו להסתייע בקווין רייס שחוזר מפציעה. בבני השרון לא ממש מתחשבים בצרות היריבה ורוצים להשלים העפלה לחצי הגמר, שתיתן אולי דחיפה מוראלית לקבוצה גם במאבקי התחתית בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully