וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיס לאליפות העולם עדיין פתוח

15.1.2006 / 19:40

נבחרת ישראל בכדוריד ניצחה את בולגריה 29:38 ושמרה על סיכוי לסיים במקום הראשון בבית. המשימה הבאה, אוסטריה ביום רביעי

נבחרת ישראל בכדוריד השלימה הערב (ראשון) ניצחון כפול על נבחרת בולגריה, כשהפעם היא גברה עליה ברעננה 29:38. משמעות הניצחון: הנבחרת עדיין יכולה לסיים במקום הראשון בבית, מה שיותיר לה סיכוי להעפיל לאליפות העולם. כדי לעשות את זה, היא תצטרך לשכנע בשני המשחקים שנותרו לה מול אוסטריה, כשהראשון שבהם יתקיים ביום רביעי הקרוב בארץ. ניצחון בית ותוצאת תיקו בחוץ, אמורים להספיק לנבחרת במקרה הזה. עם זאת, צריך לזכור שגם במשימות הבאות, תיאלץ הנבחרת להסתדר ללא עידן מיימון, שעדיין לא החלים מהשבר בכף רגלו.

נבחרת ישראל פתחה רע מאוד את המשחק ברעננה, כאשר הבולגרים, הנחשבים לחלשים בבית, היו אלה שהובילו בהפרש של שער בודד בחלקה הראשון של המחצית, תוך כדי שהם מנצלים משחק הגנה נוראי של השחקנים בכחול-לבן. מאמן הנבחרת שלמה הופמן ביצע שלושה חילופים משמעותיים (גל אברהם, תום מטלון וליאור לבר נכנסו), שהובילו את ישראל ליתרון 10:12. השוטר לירון פיירמן היה מצויין במחצית, אבל כשהשחקן המרכזי, חן פומרנץ, לא פוגע בכלל, הנבחרת נראית רע מאוד.

מי שדאג לפומרנץ קיבל שחקן אחר לגמרי במחצית השניה. השוטר של אס"א ת"א התעורר כבר משריקת הפתיחה והוביל את הנבחרת ליתרון של 5 שערים כבר אחרי שלוש דקות. ההפרש של הנבחרת רק הלך וצמח, גם בזכות יכולת מצויינת של המרכז ליאור לבר ומשחק ההגנה שהשתפר פלאים. 8 דקות לסיום, שימי ז'אן קבע 24:33 ומכאן אנשי הנבחרת כבר התחילו לחשוב על ההפרש.

חן פומרנץ הצטיין בנבחרת ישראל עם 10 שערים, לירון פיירמן הוסיף 8.

"זה לא חספיק מול אוסטריה"

מאמן נבחרת ישראל שלמה הופמן, היה מאוד לא מרוצה מהיכולת של נבחרתו למרות המחצית השניה המשופרת: "כל מה שראיתם פה היום, לא יספיק מול אוסטריה. אם לא מעשה שינוי משמעותי לקראת יום רביעי, לא יהיה לנו סיכוי. קודם כל שינוי בראש, צריך לשחק אגרסיבי יותר בהגנה. אם בולגריה הצליחו לעשות לנו הרבה גולים, מה יהיה עם אוסטריה? החטאנו במשחק כמויות שמספיקות לכמה משחקים וזה מה שהיה בחצי הראשון. בחצי השני השתפרנו, אבל זה לא יספיק ליום רביעי. אני מקווה שהשחקנים יהיו הרבה יותר חכמים ביום רביעי ויעשו את הדברים כמו שצריך".

שוער הנבחרת ליאוניד דורושנקו: "יש עוד קצת זמן עד ליום רביעי, אני חושב שהכל יהיה בסדר. יש בעיות כי הנבחרת שלנו היא צעירה ומתקשה מול שחקנים גדולים, חזקים ומנוסים. צריך לשחק בפיזיות".

הפיבוט עופר לוזון: "אני בטוח שיהיה טוב. אנחנו לאט לאט בונים את הקבוצה ונהיים יותר טובים מדקה לדקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully