וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה הקטנה של סיאטל

15.1.2006 / 4:30

לראשונה מזה 21 שנה, הסיהוקס ניצחו משחק פלייאוף, 10:20 על וושינגטון ללא שון אלכסנדר. קרב חפירות בין דנבר לניו אינגלנד

הסיאטל סיהוקס הצליחו, לראשונה מזה 21 שנה, לנצח משחק פלייאוף. זו הייתה לידה לא קלה, והם עשו את זה ללא שון אלכסנדר, שנפגע ונטש בשל זעזוע מוח ברבע הראשון. בסיום - 10:20 על הוושינגטון רדסקינס, וסיאטל בגמר ה-NFC, תוך שהיא מסיימת את הרצף הארוך ביותר ב-NFL. שש הופעות פלייאוף ללא ניצחון על פני 21 שנים.

במשחק ה-AFC מתעמתות דנבר וניו אינגלנד בקרב חפירות אולטימטיבי. פרטים על המשחק - בהמשך.


סיאטל - וושינגטון 10:20

לעיני אחד הקהלים הרועשים ביותר ב-NFL, הסיהוקס עלו בהתלהבות למשחק. אבל כבר ברבע הראשון ההתלהבות הזו התחלפה בדאגה. שון אלכסנדר, הרץ האחורי והדינמו של הקבוצה, שמט כדור (השמטה שניה בשש נשיאות בסך הכל) ונפצע. האבחנה הראשונית: זעזוע מוח, ומרגע זה הסיהוקס נאלצו להסתדר בלעדיו.

זה היה זמן מאט האסלבק. בלי אלכסנדר, ועם מוריס מוריס המוכשר הרבה פחות, הפך המשחק של סיאטל לחד מימדי. הקוורטרבק הותיק לקח את ההזדמנות בשתי ידיים והוכיח כי למד משהו השנה.

האסלבק השלים 16 מ-26 מסירות ל-215 יארד, הגיח לטאצ'דאון וגם מסר לאחד, ולאחר מכן הצטנע: "זה לא הייתי אני, זה היה מאמץ קבוצתי".

וקבוצתי אכן זה היה. הרדסקינס, כפי שאולי ניתן היה לצפות, לא הצליחו לייצר פוטבול התקפי. הם היו אלה שעלו ראשונים על הלוח, משער שדה של ג'ון הול באמצע הרבע השני, אבל משחק הריצה שלהם שוב לא היה קיים. עם 41 יארד בלבד מקלינטון פורטיס וגם איטיות תגובה ממארק ברונל במשחק המסירה, הקבוצה הזו התקשתה לעשות נקודות. ומול הכוח ההתקפי של סיאטל, עשר נקודות לא מספיקות.

דארל ג'קסון העלה את הסיהוקס על הלוח עם תפיסה לטאצ'דאון של 29 יארד שלוש דקות להפסקה, וסיאטל ירדה למחצית ביתרון 3:7. ברבע השלישי הכל נגמר, כשהאסלבק הגיח לשישה יארדים בסיום דרייב של עשרה מהלכים, 80 יארד בעשר דקות - 3:14. ג'וש בראון הוסיף שער שדה ברבע הרביעי, סנטנה מוס צימק ל-17:10 בטאצ'דאון, 12 דקות לסיום ובראון בעט שער שדה מוצלח נוסף מ-31 יארד וסגר עניין - 10"20 בסיום.

הסיהוקס יחכו למנצחת בין שיקאגו לקרוליינה בגמר החטיבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully