וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסרון קטן מאוד

14.1.2006 / 21:05

קטן עזב וקולאוטי הורחק, אך ההתקפה של חיפה לא התקשתה להפגיז את נצרת עילית חסרת האונים. נגמר 0:6, מתוכם שלושה בפנדלים

לאחר עזיבתו של יניב קטן, נראה היה שמתפתחת בעיית חלוצים במכבי חיפה לקראת המפגש מול נצרת עילית. רוברטו קולאוטי מורחק, בן בסט פצוע, והשפיץ הצעיר של חיפה צריך היה לחפש את העזרה מאחור, שם מצוי הקשר עידן טל, שכבר פוזל למקומות חדשים ודחה את ההצעה הכספית שהוגשה לו על ידי ראשי המועדון.

בעקבות זאת על הנייר למוטי איוניר ונצרת עילית היה איזשהו סיכוי קטנטן להקשות על האלופה שבדרך ולהנחיל לה הפסד ראשון. לצערה של נצרת עילית, כדורגל לא משחקים על הנייר אלא על הדשא, ושם הכל נראה אחרת. שישה שערים הוכיחו שחיפה הסתגלה להיעדרותו של קטן, נצרת עילית תיאלץ לחפש את הנקודות מול קבוצות אחרות.

הספקולציות של הפרשנים לא השפיעו על חניכיו של רוני לוי, והמשחק נפתח בסערה מבחינת החיפאים. שני שערים מוקדמים יצרו עבורם עוד משחק קל.

דקה 4, גול! עידן טל במסירה נפלאה למיכאל זנדברג השאיר אותו מול השוער, וכבר בדקה הרביעית הוא הכניע את אושרי לוי וקבע 0:1 לחיפה.

דקה 23, גול! שלומי ארבייטמן קבע 0:2 למכבי חיפה, שבשלב הזה עוד לא הייתה ביום לא גדול במיוחד, אך עקצה בקלילות את ההגנה של נצרת עילית.

דקה 42, גול! גוסטבו בוקולי הרים יפה מצד ימין, וארבייטמן נגח חזק מחמישה מטרים וקבע 0:3 לירוקים.

דקה 52, גול! המחצית השנייה נפתחה איפה שהראשונה הפסיקה, ושבע דקות אחרי פתיחת המחצית הוכשל זנדברג בתוך הרחבה אחרי עוד כדור מצוין מעידן טל. עידן טל בעט את הפנדל, וכבש. 0:4 לחיפה.

דקה 69, עוד גול! נגיעת יד של אבישי ז'אנו קבעה בעיטת עונשין נוספת מ-11 מטר. גוסטבו בוקולי בעט והכניע את אושרי לוי. 0:5 לחיפה.

דקה 82, עוד פנדל, ועוד גול! ליאור רפאלוב המחליף הוכשל ברחבה ונקבע פנדל שלישי (!) לחובת ההגנה של נצרת עילית. רפאלוב עצמו בעט, שישייה למכבי חיפה.

הרכבי הקבוצות:

נצרת-עילית: אושרי לוי, אבישי ז'אנו, אלירן אלקיים, קובי נכטיילר, אייל בן-עמי, אורן זיתוני, חיים בנון, גיז'רמו ישראלביץ', שחר סימנטוב, מיסלב קרוגלאן, איתי שכטר.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, פרננדו לורפיסה (חיים מגרשווילי, 64), עידן טל, מיכאל זנדברג, גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully