וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שלא הורג אותנו מחשל אותנו"

14.1.2006 / 17:00

עמוס לוזון, אחרי ששערים של כנפו ויבואה מכפ"ס הכניעו את מכבי פ"ת 0:2 והשאירו אותה מתחת לקו האדום. אשדוד-נתניה 2:2

גיא לוזון לא מתכוון להתפטר, אבל עם חמישה הפסדים רצופים וירידה דרמטית מתחת לקו האדום, נראה שההתעקשות שלו להידבק לכסא עלולה לעלות למכבי פ"ת בירידה. אבי לוזון, שייכנס לתפקידו החדש כיו"ר ההתאחדות, נכח הערב באיצטדיון בכפר סבא וראה את הקבוצה של המשפוחה ממשיכה לעשות בושות ורושמת שפל חדש.

מנגד, אלישע לוי עדיין לא מוותר על העונה הזו, ולשם כך צירף השבוע את בן לוז, שחתם לארבע שנים - בתנאי שהקבוצה תשרוד בליגת העל. לקבוצה מהשרון היה ניצחון בודד מתחילת העונה, אך כנראה שמכבי פ"ת היא קבוצה נוחה להתאוששות, וכפר סבא עשתה צעד ראשון להישארות בליגה ולהישארותו של לוז בשורותיה.

המשחק נפתח בצורה חלשה על ידי שתי הקבוצות, כיאה למיקומן הנמוך בטבלה, והתרחש רובו ככולו במרכז השדה.

בדקה ה-20 הרים הכפר-סבאי ראיוביץ' כדור חופשי במרחק 30 מ' משערו של אוהד כהן. אבי כנפו נגח, והשוער קלט בקלות.

לפני השריקה למחצית הגיעה מכבי פתח-תקוה לשתי הזדמנויות. טועמה בעט בעיטה חופשית מ-20 מטר, שהטעתה את שוער כפר סבא אבי אבגי, שהצליח להדוף. מהקרן לוקמבו נגח ונהדף, ועומר גולן נגח את הריבאונד מעל המשקוף. 0:0 מאכזב במחצית.

גול! בדקה ה-68, חמש דקות אחרי כניסתו של הרכש החדש בן לוז, קיבל אבי כנפו כדור מהאגף הימני מאייל משומר. אוהד כהן לא יצא, ואבי כנפו בעט לפינה השמאלית וקבע 0:1 לכפר סבא.

גול! בדקה ה-84 קיבל יבואה כדור מאבי כנפו, הכניע את אוהד כהן וקבע 0:2 לכפר סבא.

הרכבים:

הפועל כפר סבא: אבי אבגי, אייל משומר, דאגלס דה סילבה, אלון חלפון, מוחמד קבהא, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה (ולנטין תיאודוריקה, 76), אבי כנפו, זוראן ראיוביץ' (בן לוז, 64), סמואל יבואה (גיא דיין, 85).

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, פבריס לוקומבו, קובי גנון, אסי משיח (אנדרה קלדיירה, 68), סולי צמח, בני ג'נאח (סטניסלב דוברובין, 46), סלים טועמה, כפיר אדרי (אמיל אמבמבה, 72), עומר גולן.

נשיא המועדון, עמוס לוזון, אמר אחרי המשחק לספורט 5 כי הוא לוקח על עצמו את האחריות למצב הקבוצה. "מה שלא הורג אותנו מחשל אותנו", אמר הלוזון, "מאז שהפסדנו לסכנין אנחנו מועמדים לירידה, אבל אנחנו אף פעם לא משלימים עם זה".

ראובן עטר: "אני מרוצה"

מ.ס אשדוד ממשיכה את חוסר היציבות שמאפיינת אותה מתחילת העונה. הערב בבית מול נתניה היא הובילה פעמיים ואף שיחקה כדורגל מהנה לאורך דקות ארוכות, אך שוב איבדה את היתרון וסיימה עוד משחק בתוצאה מאכזבת מבחינתה.

מכבי נתניה ללא הפסד כבר חמישה משחקים רצופים, וחניכיו של עטר מוצאים עצמם באופן מפתיע למדי בחלק העליון של הטבלה. מעודד יותר מבחינתם הוא הקאמבק במשחק חוץ קשה.

מ.ס אשדוד פתחה טוב יותר את המשחק, והשתלטה על מרכז השדה בדקות הראשונות, למרות ניסיונות של טל בנין להפתיע מרחוק את בן-ישי.

בדקה ה-20 שלח בלסינג קאקו כדור יפה לגונזאלס, שלא הצליח לנצל את ההזדמנות.

גול! בדקה ה-41 דוד רביבו ליהטט באגף הימני והרים כדור מצוין למרכז הרחבה. בלסינג קאקו השתטח ונגח מצוין מחמישה מטרים וקבע 0:1 מוצדק לאשדוד. שער ראשון לקאקו בקבוצתו החדשה.

אשדוד הגיעה לעוד שני מצבים לפני השריקה למחצית. אדיר טובול שלח בעיטה אדירה ששפשפה את הקורה והחמיצה במעט את הרשת, ושי הולצמן פספס גם הוא הזדמנות כשהחמיץ מתוך הרחבה.

עם פתיחת המחצית השנייה הוכשל הולצמן בתוך הרחבה, אך לאחר התייעצות השופט עם קווניו הוחלט על בעיטה חופשית מחוץ לרחבה.

גול! הפתיחה הנמרצת של נתניה במחצית השנייה השתלמה. בדקה ה-62 התפתחה התקפה מתפרצת מהירה לנתניה, עבדול ראזק שלח כדור יפהפה מצד ימין בין שחקני ההגנה, והשאיר את פפי קימוטו מוך השוער. קימוטו לא התבלבל ושלח מעשרה מטרים כדור לרשת, 1:1.

גול! שי הולצמן הוכשל ברחבה, והפעם השופט והחליט על פנדל, בעיטת עונשין מ-11 מטר. הולצמן לא התבלבל וקבע 1:2 לאשדוד.

גול! פפי קימוטו בדקה ה-75 עושה שחזור לשערו הראשון. שוב עבדול-ראזק שלח כדור יפה לרחבה, וקימוטו נגח יפה כדי להשוות את התוצאה, 2:2 במשחק מצוין.

הרכבים:

מ.ס. אשדוד: יניב בן ישי, אמיר אלקריף, מאור זוהר, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, יוסי אופיר (עידן שריקי, 77), דוד רביבו, בלסינג קאקו, משה אוחיון (עמנואל אוביידה, 68) , חאבי גונזאלס (מאור פרץ, 86), שי הולצמן.

מכבי נתניה: אבי פרץ, עופר טלקר (לאונרד קרופניק, 78), דקל קינן, גולן חרמון, חמודי בריק, אמיר טגה, ישראל זביטי, טל בנין, איברהים עבדול-ראזאק, שלומי אדרי, פפי קימוטו.

ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, נשמע מרוצה בסיום המשחק: "חזרנו פעמיים מפיגור, וזה לא קל במגרש באשדוד. אנחנו בתקופה טובה, ולמרות שלא היינו טובים במחצית הראשונה הצלחנו להוציא נקודה. אנחנו מתכוונים להתחזק בעוד שחקן או שניים בשבוע הבא".

לעומתו יוסי מזרחי מאוכזב מעוד איבוד נקודות: "אסור לנו לספוג שערים כאלה. הובלנו פעמיים ומשום מה נמשכנו אחורה להגנה והפקרנו את מרכז השדה לנתניה. נצרף בלם בקרוב, ונקווה שההגנה תתייצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully