וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "לוקחים את התוצאה, לא שוכחים את הדרך"

14.1.2006 / 20:50

ניצן שירזי נשם לרווחה אחרי הניצחון על סכנין. חסארמה כבש ראשון, אבל בלדוט ואברבאנל הפכו את התוצאה וקבעו 1:2 לבני יהודה

לכל דבר טוב יש סוף. אחרי חמישה משחקים ללא הפסד, בני סכנין הפסידה הערב (שבת) לבני יהודה 2:1 בבלומפילד. לופא קדוש, מאמן סכנין, לא התנחם בהפסד של מכבי פ"ת 2:0 לכפר סבא, וכהגדרתו - סכנין הייתה שווה נקודה במשחק הזה.

בני יהודה שוב לא שיחקה טוב, אבל אחרי רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, היא קצרה ניצחון שני ברציפות. היא חבה אותו לאסי בלדוט, שהבקיע ולאחר מכן בישל את שער הניצחון, אבל בסך הכל הדרך בה ניצחה לא הרשימה. ארנסט אטצ'י ערך הופעת בכורה לא טובה במדי הזהובים מול קבוצתו לשעבר והדגים מדוע ויתרה עליו סכנין בעונה שעברה ומ.ס. אשדוד העונה. הזהובים העלו את יהב יולזרי בשער במקום וינסנט אניימה, השוהה עם ניגריה לקראת אליפות אפריקה, ויולזרי הצעיר לא איכזב במשחק טוב.

פחות מ-1,500 צופים הטריחו עצמם לבלומפילד הגשום. אוהד של בני יהודה נעצר במהלך המחצית הראשונה על ידי המשטרה בשל גילויי גזענות.

מהלך המשחק:

דקה 2: קובאצ'ביץ' הכין כדור וקובי דג'אני בעט כדור חד סמוך לקורה.

דקה 5: גול! קרן מדויקת של עבאס סואן מצאה את הראש של סלאח חסארמה והמגן בעט עם הצד החיצוני של הנעל למרכז השער - 0:1 לבני סכנין.

דקה 20: פסקל קונדופוני קיבל כדור באגף ימין והעביר למרכז הרחבה, אבל אחמד קסום בעט חלש לידי יולזרי.

דקה 21: דג'אני שוב ניסה כוחו מחוץ לרחבה ושוב הכדור חמק סנטימטרים מהקורה.

דקה 27: יניב אברג'ל ניצל טעות חמורה של ארנסט אטצ'י אבל התמהמה מול יולזרי והכדור הורחק.

דקה 33: גול! שער זהה לזה של סכנין. קרן של כפיר אודי מאגף ימין מצאה את הראש של אסי בלדוט, שנגח פנימה - 1:1.

דקה 55: כדור חופשי חד של עבאס סואן כמעט חדר לרשת של יולזרי.

דקה 65: אדריאן פיטו הגביה מימין ואטצ'י החלש כמעט דחק לרשתו אבל יולזרי היה במקום.

דקה 78: גול! אחרי פריצה סוחפת השאיר בלדוט כדור מצוין לאלי אברבאנל, שבעט מקצה הרחבה כדור חד שהכניע את מאיר כהן - 1:2 לבני יהודה.

דקה 89: הזדמנות גדולה לסכנין, כשאחמד קאסום חדר לרחבה מצד שמאל, אבל יולזרי הדף מצוין.

בני יהודה: יהב יולזרי, אלי אברבנל, ארנסט אטצ'י, יניב אלול, רוני גפני, קובי דג'אני, הרוויה קובאצ'ביץ', אלי ביטון (עובד, 58), מטה בטורינה (בדש, 74), אסי בלדוט, כפיר אודי (לוקמן, 85)


בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, סלאח חסארמה, גבע ברקאי, שוקי נגר, עבד רבאח, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, אחמד קסום, רמיק יז'רסקי, פסקל קונדופוני (זבידאת, 88), יניב אברג'ל (פיטו, 59)

שופט: משה בוחבוט

"לוקחים את התוצאה, לא שוכחים את הדרך"

ניצן שירזי, מאמן הקבוצה המנצחת, הפגין, כרגיל, ביקורת עצמית גבוהה: "אני מרוצה מהניצחון אבל לא שוכח את הדרך. לצערי בני יהודה של השנה היא קבוצה עם רוח גבית, שעובדת איתה או נגדה. היה לנו הרבה מזל שניצחנו, במחצית השנייה לא הצלחנו לחבר מסירות. אנחנו לוקחים את התוצאה אבל לא שוכחים את הדרך".

לופא קדוש, מאמן בני סכנין, היה מאוכזב ולא התנחם בהפסד של מכבי פ"ת: "אני לא מסתכל על מה עושות קבוצות אחרות אלא על הקבוצה שלנו. היה משחק טוב, לצערי היריב היה יותר טוב וניצל את המצבים, כשאנחנו החמצנו. היינו שווים נקודה היום, אבל משחק אחד לא מוריד ליגה ולא מעלה ליגה. המשחק הזה מת, נחכה לשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully