וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפרירים בדרך לליגה א', אחי נצרת מתקרבת ללאומית

16.1.2006 / 14:28

לחולונים הורדו 9 נקודות, מאחר שלמועדון מונה מפרק זמני. אחי נצרת לא נבהלה מההצלחה של לוד, וניצחה את בית"ר/שמשון 0:2

המחזור ה-17 נפתח ביום שישי, והבשורה העיקרית בו הוא המשך הטיפוס של בני לוד במעלה הטבלה, אחרי הניצחון 1:3 על צפרירים בחולון. הקבוצה של יעקב הלל התבססה במקום השני, 3 נקודות מהמוליכה אחי נצרת, שניצחה במשחק ההשלמה את בית"ר שמשון ת"א 0:2. השלישית הפועל הרצליה גברה על השקמה/רמת חן 0:1, וכפר קנא יצאה עם ניצחון חוץ מול צור שלום.

אחי נצרת - בית"ר/שמשון ת"א 0:2

למרות שידעה על הניצחונות של יריבותיה לצמרת, אחי נצרת לא נלחצה במשחק ההשלמה של יום שני מול בית"ר/שמשון ועשתה את העבודה עם 0:2 קליל. חמודי עלוש הרגיע את המארחת עם שער יתרון בדקה ה-37, עבד טיטי סגר עניין בדקה ה-88, 0:2. אחי נצרת שמרה על מרווח 3 הפרש בצמרת, רגע לפני הקרב בין יריבותיה, בני לוד והפועל הרצליה.

צפרירים חולון - הפועל בני לוד 3:1

מוראד אליאן ומשה בן חיים העלו את האורחים ליתרון 0:2 בצמד שערים תוך שש דקות (34 ו-41), בעוד צפרירים יכלה רק לצמק עם שער של אריק בן אדרת בדקה ה-57. שי אבוקסיס קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. אחרי שהורדו לצפרירים 9 נקודות, הקבוצה מדשדשת במקום האחרון עם 4 נקודות, 14 נקודות מחוף מבטחים.

הפועל הרצליה - השקמה/רמת חן 0:1

גם הפועל הרצליה נשארה בתמונת העלייה, לאחר שאביב וולנרמן ניצח את המשחק 4 דקות לסיום. ירון בכר מהשקמה הורחק בדקה ה-27.

מכבי צור שלום - הפועל כפר קנא 2:1

שער ניצחון דרמטי של סהר אלג'ירט 3 דקות בתוך תוספת הזמן השאיר את כפר קנא עם מחשבות על הצמרת. רג'יד בראנסי הבקיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ו-ויטל רבינוביץ' השווה בדקה ה-66.

עירוני קרית אתא-הפועל מרמורק 1:2

ניצחון חשוב לקרית אתא, שהרחיק אותה מעט מהאזור המסוכן. דודי חודיידה העלה את המקומיים ל-0:1 בדקה ה-23, אך רוני אוחנה השווה בדקה ה-45 והוריד את שתי הקבוצות להפסקה בשוויון. שער ניצחון של רונן פייגנבוים בדקה ה-78 השאיר את הנקודות בקרית אתא.

הפועל רמת גן-עירוני טירת הכרמל 0:0

תוצאה מאכזבת מבחינת הרמת גנים, שמנסים להתקרב איכשהו לקו האדום. התוצאה המאופסת הותירה את הקבוצה מהמכתש במרחק עשר נקודות ממכבי צור שלום שבמקום העשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully