וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קוקה אמר לא לבית"ר

עודד זרגרי ורמי היפש

13.1.2006 / 8:25

חלוצה הספרדי של מארסיי דחה הצעה של חצי מיליון יורו לעונה. פרננדז ינסה להביא את מגן סנטדארד ליאז', פיליפ לאונרד

בית"ר ירושלים ניהלה עד אתמול מו"מ עם החלוץ הספרדי של מארסיי, קוקה, או בשמו המלא סרחיו קונטררס פארדו. פיליפ סולומון שוחח בימים האחרונים עם השחקן בן ה-22 והציע לו חוזה לשנתיים וחצי בעלות של כחצי מיליון יורו בעונה.

אתמול הודיע קוקה שהוא מוותר על ההצעה ומתכוון לחתום בקבוצה איטלקית.

פארדו גדל במלאגה, שיחק בקבוצת הבוגרים של המועדון במשך שתי עונות, ובתחילת 2004 הועבר למארסיי. במועדון הצרפתי הוא שותף ב-34 משחקים, בהם כבש חמישה שערים. העונה שיחק בתשעה משחקים בליגה הצרפתית, וכבש שער אחד, ובארבעה משחקים בגביע אופ"א.

בבית"ר אמרו אתמול שעד תום מועד ההעברות בעוד שבועיים, יצורף לפחות עוד שחקן אחד לקבוצה.

לואיס פרננדז מתכנן לשנות מערך במשחק הליגה ביום ראשון נגד הפועל תל אביב. פרננדז מתכוון לשחק עם שלושה בלמים - תומר בן יוסף, איגור מיטרסקי (שאמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה) ודוד אמסלם (ששיחק בתפקיד הבלם בשני המשחקים האחרונים) - משום שלטענתו זו שיטה התקפית יותר, שמתאימה ספציפית למשחק נגד הפועל.

בבית"ר הביעו אתמול קורת רוח על שובו של מזואה אנסומבו לקבוצה, אחרי שלא הצליח לצאת לאליפות אפריקה עקב בעיות עם הוויזה שלו.

כן למועדון, לא לאלימות

בעקבות המהומות במשחק של בית"ר ביום ראשון בסכנין, החליט יו"ר הקבוצה, ולדימיר שקלאר, לזרז את הליך הקמת מועדון האוהדים של הקבוצה. שקלאר מקווה שדרך מועדון אוהדים תוכל הקבוצה להעביר לקהל מסרים ביתר קלות, ובכלל זה מסרים נגד אלימות. בבית"ר מתכננים כבר זמן רב הקמת מועדון אוהדים מסודר, וכעת מקווים שהעניין יקבל דחיפה.

ארוחת פיוס בין נציגי בית"ר וסכנין אמורה להיערך היום בביתו של ארקדי גיידמק בקיסריה.

יו"ר סכנין, מאזן גנאים, אמר אתמול על היוזמה: "הארוחה הזו חשובה למען יראו שהיחסים בין האגודות לא נפגעו בעקבות האירועים". לארוחה אמורים להגיע יושבי ראש הקבוצות, המאמנים ושני שחקנים מכל קבוצה.

לאונרד מועמד לבית"ר (משה גוזגל, ספורט 5)

פיליפ לאונרד, שמשחק כמגן שמאלי בסטנדארד ליאז', הוא האופציה המועדפת של לואיס פרננדז להחליף את המגן היפני קוז'י נקאטה שהודיע היום (חמישי) סופית שהוא לא מגיע לארץ הקודש.

היועץ המקצועי של לואיס פרננדז, פיליפ סלומון, טס הלילה לבלגיה כדי לנסות ולשכנע את לאונרד להגיע לבית"ר. אותו לאונרד, כבר אמר בעבר לסולומון: "אני מכבד אתכם, אבל אין שום סיכוי שאגיע לישראל. יש לי עוד הרבה מה למכור באירופה, אני לא הולך לגמור את הקריירה". בבית"ר ירושלים מקווים כי המגן הבלגי ישנה בסופו של דבר את דעתו. ללאונרד 20 הופעות בנבחרת בלגיה וכעת סלומון ינסה להביא אותו לירושלים.

הבוקר, לאחר שיחה נוספת שערכו ראשי בית"ר עם נאקטה התברר כי הוא לא יגיע. המגן שוחח גם עם מאמן נבחרת יפן, הברזילאי זיקו, שניסה לשכנע אותו להגיע ועם ראשי בית"ר שהניחו בפניו הצעות חדשות. בסופו של דבר הבינו בבית"ר כי הוא לא יגיע והוא צפוי לחתום בקרוב דווקא בליגה האיטלקית.

לאונרד בן ה-31 החל את הקריירה שלו במדי ליאז' בעונת 1992/3, שם רשם 124 הופעות ושלושה שערים בארבע עונות. בעונת 1996/7 הצטרף למונאקו הצרפתית, עימה זכה בשתי אליפויות, ב-1997 וב-2000.

אחרי 98 הופעות בשבע עונות בנסיכות הצרפתית, עבר לאונרד לניס, שם שיחק בעונת 2003/4 ורשם 14 הופעות. העונה רשם לאונרד 15 הופעות וכבש שער אחד במדי ליאז', שמוליכה את הליגה הבלגית עם 38 נקודות אחרי 18 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully