וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "החלום שלי הוא מסי"

12.1.2006 / 17:21

מאמן יובה מחמיא לכוכב ברצלונה. שוער פיורנטינה פריי ייעדר 3 חודשים, קודוצ'יני מועמד להחליפו. ביקורת באיטליה על ברלוסקוני

מאמן יובנטוס פאביו קאפלו התוודה על הערצתו לכוכבה הארגנטיני של ברצלונה, ליונל מסי.

כשנשאל לגבי תוכניות הקבוצה בתקופת ההעברות ענה: "זה לא קל לשפר קבוצה כמו יובה, שהיא ב-95 אחוז מושלמת, ואנחנו לא נחתים אף אחד בינואר. מיכאל באלאק הוא שחקן שיכול להוסיף לנו הרבה, אבל החלום האמיתי שלי הוא ליונל מסי". זו לא הפעם הראשונה שקאפלו מהלל את מסי. כשיובה שיחקה מול בארסה במשחק ידידות החמיא המאמן לכוכב הארגטיני.

קאפלו הוסיף לגבי עתידו: "באופן סופי, אני נשאר ביובה עד 2007. הדבר שאני יכול להגיד זה שבעוד שלוש שנים אני אפסיק לאמן".

פריי ייעדר שלושה חודשים

שוער פיורנטינה סבסטיאן פריי צפוי להיעדר לשלושה חודשים מהמגרשים, אחרי שקרע את הרצועה בברכו השמאלית. הצרפתי בן ה-25 ספג את הפציעה במהלך הפסד קבוצתו ליובנטוס במשחק הגביע ביום שלישי. במהלך הימים הקרובים תתקבל החלטה אם לנתח את השוער.

היעדרותו תהווה מכה קשה לניסיונותיה של פיורנטינה, שממוקמת במקום הרביעי בליגה האיטלקית, 12 נקודות מאחורי יובנטוס המובילה, להבטיח את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה.

הנהלת הקבוצה מחפשת מחליף לשוער, כשהאפשרות המועדפת עליהם היא פרנצ'סקו טולדו מאינטר, אך סביר להניח שהעסקה לא תתבצע עקב דרישתה של אינטר לקבל בתמורה את החלוץ ולרי בוז'ינוב.

מועמד בכיר אחר הוא קרלו קודוצ'יני, שוערה המחליף של צ'לסי. מוריניו מוכן לשחרר את השוער במידה שימצא לו מחליף. נודע כי צ'לסי גיששה אצל שוערה המחליף של ריאל מדריד.
מועמד נוסף הוא שוער לאציו, מתאו סרני.

החתמות נוספות באיטליה

מילאן הכריזה על מארסיו אמורוסו כחלוץ שיחליף את כריסטיאן ויירי, שעזב למונאקו. הברזילאי שיחק בעבר באיטליה אצל אודינזה, ועכשיו קיבל אצל הרוסונרי את הצ'אנס השני בסרייה א. "זה הצ'אנס הגדול שלי", אמר אמורוסו.

מנכ"ל יובנטוס לוצ'יאנו מוגי נמצא בלונדון ומקיים שיחות עם צ'לסי בנוגע לבלם הקבוצה, ווליאם גאלאס. גאלאס מרוויח בצ'לסי 1.7 מיליון יורו לעונה, והוא מעוניין להגדיל את השכר שלו.

מגנה של אברטון מתאו פרארי יצטרף לרומא, לאחר שלא הגיע לסיכום עם קבוצתו.

ברלוסקוני נגד הקבוצות הקטנות

רפורמה שהוצעה לשידורי הכדורגל של הליגה האיטלקית נדחתה על ידי פורצה איטליה, המפלגה שייסד ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני, הבעלים של מילאן.

14 קבוצות מהסריה א, שמובלות על ידי יו"ר פיורנטינה דייגו דלה ולה, מנסים לגרום לשינוי בחוק האיטלקי לגבי זכויות השידור, לפיה הסכומים יחולקו שווה בשווה בין הקבוצות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully