וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנג'ר לוטון מפיץ האשמות שוחד

12.1.2006 / 14:18

טוען כי סוכני שחקנים מעורבים בתשלומים לא חוקיים למאמנים. צ'לסי גיששה אצל השוער המחליף של ריאל מדריד, ליברפול החתימה את אגר

מנג'ר לוטון מייק ניואל ייפגש עם ראשי ההתאחדות האנגלית בשבוע הבא כדי לדון עמם בהאשמות שוחד.

ניואל טען כי כמאמן לוטון הוצעו לו לא פעם סכומי כסף גדולים על ידי סוכני שחקנים. "הרבה סוכנים מעורבים בעסקאות מתחת לשולחן. אם הייתי רוצה לקחת כסף, כל מה שהייתי צריך לעשות זה לשאול את הסוכן 'מה ייצא לי מזה?'", אמר המאמן. ניואל הוסיף כי אינו מפחד לתת להתאחדות את השמות של האנשים המעורבים.

ב-1995 ג'ורג' גרהאם, מנג'ר ארסנל, הושעה לשנה מכדורגל לאחר שהואשם בקבלת כסף מסוכנים כחלק מתשלום אחוזים על העברת שחקנים. "אני אתפלא מאוד אם גרהאם הוא החוטא היחיד בעשור האחרון", הוסיף ניואל.

"אלו האשמות חמורות", אומר בריאן ברוויק, יו"ר ההתאחדות האנגלית, "אם יש לו ראיות, אנחנו נחקור אותן".

שוק ההעברות באנגליה

צ'לסי גיששה עם נציגיו של שוערה הצעיר של ריאל מדריד, קיקו קסייה. השוער בן ה-21 מתאושש כרגע מפציעה בקרסול, אך הוא הביע שביעות רצון מהתעניינותה של צ'לסי. קסייה הוא השוער הראשון של ריאל מדריד ב', והוא שיחק במדי הקבוצה הראשונה רק פעם אחת: במשחק הזיכרון לחזוס חיל.

ליברפול השלימה את החתמתו של הדני דניאל אגר לחוזה של ארבע שנים וחצי. השחקן בן ה-21 הגיע מברונדבי תמורת סכום שמוערך ב-5.8 מיליון יורו. "אנחנו עוקבים אחריו הרבה זמן", אמר המנג'ר רפאל בניטז, "הוא אחד מהצעירים הטובים ביותר בדנמרק כיום".

עוד באנפילד, מנכ"ל הקבוצה ריק פרי יצא בביקורת נגד הממשלה על כך שלא העניקה תואר כבוד לקבוצה על זכייתה בגביע האלופות אחרי ניצחון דרמטי וקאמבק מרשים מול מילאן. בטור באתר הרשמי של הקבוצה כתב: "מה עוד צריך לעשות כדי לזכות בהכרה מהממשלה?".

העברות נוספות באנגליה: ג'רד בורגטי המקסיקני מבולטון בדרך לבנפיקה, הפורטוגלית, ג'יי ג'יי אוקוצ'ה עובר לאל ראיין הקטארית ויצטרף לסוני אנדרסון שנשאר בקבוצה. פורטסמות השלימה את החתמת שלושת שחקני טוטנהאם, פדרו מנדס, שון דייויס ונאו פמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully