וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים במכבי ת"א: "זו לא שנת המאה אלא שנת ההונאה"

12.1.2006 / 9:39

ביציעים כעסו בעקבות דבריו של שלום לבייב כי לו היתה הצעה אטרקטיבית הוא היה רוכש את מכבי: "לוני רימה אותנו". טריקה מוכן לעזוב

בעקבות דבריו של שלום לבייב על כך שלו הייתה הזדמנות, היה אביו רוכש את מכבי ת"א, נשמעו קולות רועמים במחנה האוהדים של הצהובים. "זוהי לא שנת המאה, זו שנת ההונאה", אמרו אוהדים שאיימו כי לא יקנו מנוי בעונה הבאה.

שני אוהדים משער 13, משה כהן ורועי הלוי, יצאו בהודעה: "הפרסום של דבריו של לבייב מוכיח שלוני לא רציני במכירת הקבוצה. 140 מיליון שקל הוא מחיר לא ריאלי. השנה הבטיחו לנו רבות ועכשיו משחררים שחקנים. זהו חוסר מחוייבות מצד לוני לאוהדים. לקחו לנו את הכסף וברחו. בגביע הטוטו כבר לא נרשמה התעניינות כשרק 300 אוהדים הגיעו לדרבי. אם זה יימשך כך, המועדון הזה צועד לקראת אסון".

האוהדים הצביעו על הישארותה של מכבי ת"א מאחורי הגדולות: "הפועל ת"א תהיה מצוינת, בית"ר ירושלים עם גאידמק תהיה אדירה והניהול של שחר בחיפה תמיד היה לפני כולם. רק אנחנו נישאר בינוניים כפי שהיינו בעשר השנים האחרונות".

טריקה רוצה לעזוב (ספורט 5, שירלי בר דיין)

יוג'ן טריקה, קשרה הרומני של מכבי ת"א, מבקש לעזוב את הקבוצה כבר בימים הקרובים. הקשר מתכוון להודיע למכבי שתמורת תשלום של חצי מהחוזה שלו עד תום העונה הבאה, הוא מוכן לעזוב ובמכבי נוטים לקבל את ההצעה.

בקרית שלום מעוניינים כבר תקופה ארוכה לשחרר את השחקן שלא השתלב מבחינה מקצועית וחברתית. טריקה כזכור, הובא על ידי ניר קלינגר בקול תרועה רמה ואיכזב בחצי הראשון של העונה. טון קאנן, שרוצה להביא זר חדש עוד לפני סגירת חלון ההעברות לשחקנים זרים בסוף החודש, מעדיף להחליף את טריקה בשחקן אחר.

אגב, הסכום אותו דורש הקשר תמורת השחרור שלו מוערך ב-125 אלף דולר וידוע כי מעוניינות בו מספר קבוצות ברומניה. טריקה כזכור, הגיע למכבי על תקן של חלוץ, אבל לא סייע לשחקני החוד והמאמן טון קאנן עדיין מקווה לחזק את החוליה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully